środa, 9 listopada 2016

Outfit /świąteczne inspiracje



Wiem wiem zdaje sobie sprawę, że nie było mnie tu wieki... czemu? sama nie wiem chyba jakaś jesienna depresja... brak motywacji do pisania na blogu :/ No ale postanowiłam wrócić spróbować napisać coś może mi się uda was zaciekawić ? :) 
Jeszcze świąt nie ma a klimat świąteczny powolutku dopiero przychodzi ale u mnie już w sercu świątecznie jest dlatego postanowiłam za pomocą programu Polyvore stworzyć dla was kilka propozycji stylizacji ;) 



Na początku chciałam zrobić test tych słynnych pomadek z Lovely K-lips ale nie umiałam się oprzeć świątecznemu nastrojowi już i musiałam wstawić najpierw posta bardziej świątecznego z inspiracjami  a pomadki zostawiam na później , będę jeszcze je testować! :) 


Uwielbiam tworzyć stylizacje a ten program jest genialny ! Mam tyle pomysłów, że na pewno jeszcze was pomęczę stylizacjami oraz świątecznym nastrojem :D 






No i to na tyle dziś , następny wpis to prawdopodobnie recenzja nowych pomadek od lovely ;) 
Jest już dużo opinii na ich temat ale co tam jedna więcej nie zaszkodzi prawda! :D


 


10 komentarzy :

  1. Fakt, ta jesień jest bardzo przygnębiająca, ale dobrze, że wróciłaś. Może pisanie poprawi Twoje samopoczucie? Ja od dawna niestety nie czuję tego świątecznego klimatu, a szkoda...
    Świetne stylizacje, ta pierwsza bardzo przypadła mi do gustu <3
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje świąteczne :) Już nie mogę się doczekać świąt!!! :)
    Pozdrawiam!
    Mój Blog Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobne szare świąteczne legginsy :) Lubie takie stylówki! Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje ♡

    Merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga stylizacja jest moją ulubioną ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super stylizacje, też miałam przerwę:( święta to super okres w roku!

    sloncezachmura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie że można już poczytać nie tylko u mnie o świętach :D

    MonsterBlogMy

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje, aż już poczułam święta <3 ! :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacje super :) najbardziej spodobała mi się trzecia. Ten sweterek z połączeniem do czarnych spodni wygląda bardzo fajnie ^.^

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacje świąteczne
    http://poeta112.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Fast Blinking Hello Kitty