poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Opisyy < 33

Heloo ; DD  na dziś polecam wam film ` Kto nigdy nie żył... Jest świetny ;)
A spędzam dzisiejszy dzięń nudnoo siedze w domku troche się poucze na niemiecki bo mam mase naki spr,słówka,opowiadanie nwm jak to ogarne ale no jakoś muszę
Miłego dnia wam życze .

może jestem niepoprawna. szurnięta bądź detalicznie odchylam się od pozostałych dziewczyn. ale nie marzę o wieczornych spacerach po plaży. o moczeniu swoich stóp w złotym piasku i patrząc na rozbijające się o brzeg spienione fale, wyznawanie sobie miłości. marzę realnie. pragnę porannej kawy w pośpiechu. krótkich i treściwych sms’ach od czasu do czasu. i pocałunkach. nie pod rozgwieżdżonym niebem w czasie deszczu. wystarczyły by mi te na szkolnym korytarzu podczas przerwy





Masz chłopaka? Nie szukam. Nie chcę. Nie potrzebuję. Pewnie w tym momencie nasuwa ci się pytanie ‚dlaczego?’. Ponieważ nie preferuje miłości na sile. Dziwne jest dla mnie posiadanie chłopaka tylko, dlatego żeby był. W miłości nie uwzględniam kompromisów. Wspólnym byciu razem owszem. Czemu taka jestem? Dojrzałam.



Pierdolić głupoty za plecami każdy umie, ale żeby mijając się na ulicy, spojrzeć w oczy to już w chuj ciężko.



Jedni piją, bo jest im kurwa ciężko, inni chcą się czuć lekko, wiec jarają zielsko.


nie gadaliśmy oddwóch miesięcy. Ty i ja – najlepsi kumple, jak brat i siostra. tak obwiniamCię za zniszczenie naszej przyjaźni – to ty zacząłeś mieć jakieś wąty,zacząłeś mnie wyzywać, tylko po to, żeby zaimponować nowo poznanym laskom.powiedziałam dość. rozpadło się. wszystko. a teraz po dwóch miesiącachwpadamy na siebie na festynie. Ty z kumplami – ja z kumplami. mierzyszich wzrokiem – kiedyś byś powiedział, że mam się z nimi nie zadawać. patrzyszna mnie. idealnie odczytuje wyraz twoich oczu – ta cholernie wielka tęsknota.wiem , bo to samo jest u mnie. lekki uśmiech, zwykłe cześć i powrót do swoich znajomych. tak bardzo Cię potrzebuje wiesz?



tak? dobra śmieciu sam chciałeś.. to teraz usiądź wygodnie i zobacz jak zrobię z Twojego teatralne, dramatyczne przedstawienie.. w sercu będziesz miał taki burdel, że nie będziesz wiedział od czego zacząć. uczucia? stary jakie uczucia? Ty nie masz uczuć.. Ty masz czerwoną lampkę która zapala się gdy widać że mogę odejść na dobre, to ona sprawia, że Twój mózg zajmuje w końcu prawidłowe partie ciała i zaczynasz myśleć głową a nie chujem. ale ona za jakiś czas znika. jak jest dobrze. tak jest normalnie, ale teraz? śmieciu zrobiłam w niej zwarcie, zwariujesz.. będziesz na pograniczu choroby psychicznej i obłędu. będziesz pragnął mojego ciepła, nawet głupie spojrzenie na mnie będzie karmić Twoje złudne oczekiwania. myślisz że będziemy razem? nie. teraz to gra. moja gra. Twoja już była. dawno. jak Cię kochałam. bo co? bo biedny chłopczyk myślał że będę mimo wszystko? nie skurwielu przeliczyłeś się. ja? zimna suka? to za mało. nie wiesz co mówisz, z takimi jak ja się nie zadziera. ba, na takie jak ja się nawet nie patrzy. zwłaszcza jak się jest takim jebanym łamaczem lodowych serc lamusie. nauczyłeś mnie. wiele mnie nauczyłeś. zmieniłeś się? hahahahahaha. zabawne.. Ty się nie umiesz zmienić. Ty umiesz założyć niewidzialną maskę która pozwala dostrzec mi w Tobie cudownego chłopaka, teraz.. teraz Ty mnie w chuj kochasz? było się wcześniej zastanowić, bo teraz to jest za późno śmieciu. niszczę Cię! gardzę Tobą! wyjdź. bo z serca już wyszedłeś, a w pokoju nadal zajeżdża mi skurwielem.





pytasz co teraz robię? siedzę z kubkiem kakao, pisze na gadu z kolegą i słucham ostrego. i poprzedzając twoje pytanie ‚ a gdzie w tym wszystkim ja?’ nie ma tutaj ciebie, nie ma cię już w ogóle w moim życiu. wyleczyłam się z ciebie, do perfekcji, czaisz?



LETNIA NUTAA <33 SIALALAL ; DD 
http://www.youtube.com/watch?v=dREXsEaWtVk   MACARENAA , uwielbiam ; ))



Kochamm <33 ;DD http://www.youtube.com/watch?v=Po3h5nObU50




Nigdy nie walcz o przyjaźń – o prawdziwą nie musisz, o
fałszywą nie warto.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Fast Blinking Hello Kitty