wtorek, 2 kwietnia 2013

Sialalala ; DD


Wiesz kim jest przyjaciel ? Kimś kto potrafi wytrzymać z tobą 
24 h, a mimo to jest mu za mało, kimś kto wie o Tobie wszystko, a
mimo to siedzi obok i Cię kocha..ktoś jak zobaczy Cię z płaczem
powie słowa ‚kogo mam zjechać?’..ktoś kto podniesie słuchawkę o 3 nad ranem i będzie słuchać jak przeklinasz cały świat i przytakiwać.. to ktoś dzięki komu się żyje..


uwielbiam ich za te wszystkie próby rozpalenia ogniska po deszczu, za śmianie się na całe miasto i zwalanie kto ma najgłupszy śmiech, za te wszystkie przypały i za to, że zawsze są ze mną, w tych złych i jak i dobrych momentach.




Bo widzisz, PRAWDZIWA PRZYJAŹŃ, Nigdy Się Nie Kończy,
Nawet Odelgłość Nie Jest W Stanie Jej Złamać.




Wiem, że po mimo, tych kilometrów które nas dzielą, zawsze mogę na Ciebie liczyć, że Nigdy nie odejdziesz, że zawsze będziesz.. I Tak naprawdę tej przyjaźni nic nie jest w stanie zniszczyć, a odległość tym bardziej..






podeszła do mnie kiedyś mała dziewczynka . byłam wtedy w żałosnym stanie w ustach trzymałam papierosa , a w ręku butelkę taniego wina . zapytała się mnie co to miłość .. . akurat wtedy kiedy moje serce krwawiło . wiesz co jej
odpowiedziałam ? że miłość to tania bajeczka , szajs , który zawsze się sprzedaje , a potem rani jak cholera . wydawało mi się , że była zawiedziona .. . ze spuszczoną głową odeszła w stronę huśtawek . przez chwilę czułam satysfakcję , że to nie tylko ja czuję się dzisiaj tak podle z powodu miłości . ale wstałam , podeszłam do niej i powiedziałam , że kłamałam . zapytała czemu tak wyglądam , odpowiedziałam , że zraniła mnie miłość , spojrzała na mnie pytającym wzrokiem i powiedziała ” mnie też tak zrani ? „
pokręciłam głową i szepnęłam ” ciebie nie . jesteś za delikatna , a ona tylko rani silnych . nigdy się na niej nie zawiedziesz ” .
 zapaliłam drugiego papierosa i odeszłam . i wiesz co ? czułam się jeszcze gorzej , że ją okłamałam . bo niedługo zobaczę ją na tej samej ławce , w tak samo żałosnym nastroju..



Dopiero po czasie dowiadujemy się kim jesteśmy, kim zawsze byliśmy w oczach ludzi, których ceniliśmy ponad własne życie. Ile tak na prawdę dla nich znaczyliśmy, jaką wartość miały te wszystkie słowa, czym była każda obietnica. Dopiero po czasie okazuje się, że wszystko co było tak cholernie ważne, było niczym, nie liczyło się, że wszystko było ściemą.




usiadłam sama w pierwszej ławce. był sprawdzian, wszyscy siadali w ostatnich ławkach, aby móc ściągać.miałam szczęscie bo na klasówce był temat,którego wykułam się na pamięć.wiedziałam, że napisze test na piątkę. nagle usłyszałam, lekkie szturchanie mojego krzesła. odwróciłam się. siedziałeś tam ty. patrzyłam w twoje błękitne oczy, chociaż po wczorajszym miałam ochote Cię zabić
.-co będzie w 1?
– pff. niech Ci twoja ukochana dziunia powie.
– ale, no weź. dobrze, wiesz, ze to był tylko taki głupi zakład. nie chciałem Cię zranić.
– hm mogłeś o tym wcześniej pomyśleć. bo ty nie wiesz, jak to jest być zakochanym i nigdy się nie dowiesz.
– a jak już jestem zakochany?
- wątpie.
- a chcesz sie przekonać?
– no dawaj.
wstał, wyszedł z ławki.podszedł do mnie i namiętnie pocałował. nie zważając na patrzącego sie nauczyciela, oraz kolegów.odpłynęłam.liczyło sie tylko to co teraz.
- nadal uważasz, że nigdy zakochany nie byłem?
-nie już nie.a w pierwszym będzie B.
odpowiedziałam z uśmiechem na twarzy.

Nawet nie wiesz jak cię kocham. Codziennie wstaję ze świadomością ze cię mam. Jesteś w moich myślach tuż po przebudzeniu i jak zasypiam. Śnisz mi się codziennie, jesteś w mojej głowie cały czas wiesz ? Myślę jak to będzie, czy nam się uda, czy będziemy mieli takie słodkie dzieciaki jak mówisz. Czy będziemy szczęśliwi. Czy spełnimy swoje obietnice. Ja… Ty… My… Kocham cię i nigdy nie chcę cię stracić , nigdy .. < 33

1 komentarz :

  1. Wielkie podziękowania dla tego wspaniałego człowieka o imieniu Dr. Agbazara, wielki rzucający, który przywraca radość z pomocy w przywróceniu mojego kochanka, który oderwał się ode mnie cztery miesiące temu, ale teraz, z pomocą dr. Agbazara, wielka miłość, rzuca zaklęcia. Dzięki mu. Możesz również poprosić go o pomoc, gdy będziesz go potrzebować w trudnych czasach: ( agbazara@gmail.com ) lub WhatsApp ( +2348104102662 )

    OdpowiedzUsuń

Fast Blinking Hello Kitty