czwartek, 16 czerwca 2016

Kosmetyki ;)

Dziś przygotowałam dla was kolejny zestaw moich kosmetyków oraz opinie niektórych z nich :) 
Oczywiście kilka stylizacji i kosmetyków które chce kupić także się pojawią ;)
Nie potrafiłam się doczekać żeby napisać kolejnego posta! chciałam jak najszybciej się z wami podzielić tym wszystkim :D




Na początek mój zestaw z dnia dziecka, taki sobie prezent sprawiłam :D. 


Krem CC z Bell moim zdaniem jest najlepszy na lato <3 delikatny świetnie się w ciągu dnia sprawdza i moim zdaniem krycie też nawet dość dobre jest ;)
Pędzel do różu kupiłam za ok 15 zł i sprawdza się cudownie! miękki super w użyciu ! :)
Tak samo jak w przypadku różu świetnie się sprawdza na mojej twarzy ;)





Gąbeczkę którą kupiłam niedawno o której wczoraj pisałam, pokazywałam w poście . Dziś recenzja!
Hmmm moja opinia to dość słaba... mam ją od dnia dziecka czyli nie jest to długi okres.. kupiłam za ok 13 zł? I co się dzieje z nią... otóż przypadkowo paznokciem zahaczyłam ... (zobacz niżej zdj) i wygląda po tak krótkim czasie nie za ciekawie... jeśli chodzi o mycie jej... no nie powiem żeby była jakaś rewelacja... widać ślady użytkowania dosyć ale tez strasznie długo mi schnie cały dzień albo i dłużej... Nie mam pojęcia czy jak bym kupiła orginał za ok 60 zł bądź nie wiem za 30 choćby czy to by coś zmieniło.... Jestem na nie!. Używa mi się jej świetnie ale nie wiem czy będę kupować dalej gąbeczkę do makijażu czy po prostu jak do tej pory użyje mojej ręki po prostu :D.



  

Moje palety cieni ;) 


Tą oto dostałam na święta od chłopaka,długo już ją używam nie wiem rok-dwa lata... Jestem zadowolona jak widać dużo cieni już mi się traci :D Cienie nie należą do matowych ,połyskują ale do tej pory sprawdzają się świetnie i jestem zadowolona ;) 


Tą natomiast kupiłam świeżo co :) nie malowałam się jeszcze tymi cieniami bo dopiero wczoraj kupiłam :D Polecana, znana paleta cieni matowych więc zakupiłam :) Zobaczymy jak będą się sprawdzać :) 






Balsam do prostowania włosów (być może pojawił się na moim blogu już)
Opinia: Polecone od przyjaciółki u niej sprawdzał się jako balsam prostujący włosy natomiast u mnie? niee! nie sprawdza się mam dalej włosy tak kręcone mega, że nic chyba tego nie zmieni :D Natomiast bardzo dobrze włosy pachną są miękkie i w moim przypadku włosy są super po wyprostowaniu ich i miękkie :) Także jestem na tak chociaż zmian nie zrobił aż takich jakich oczekiwałam by włosy były proste chociaż lekko :/ 




Suchy szampon Batiste to mój około drugi szampon który używam
poprzednim razem miałam bodajże oriental  :D Tym razem skusiłam się na tropical i nie żałuje <3 zapach cudny ! pinakolady <3 




Moja cudna bluzeczka nowa <3 Tyle szukała bluzki z frędzelkami aż znalazłam :D W new yorker :D
Bluzeczka jest koronkowa elegancka , na co dzień ale także na różne okazje ;) 



Stylizacje muszą być!
A więc dziś letnie stylizacje ! 










Produkt który tak bardzo chce  a nie potrafię go nigdzie kupić :( Ubolewam nad tym po raz kolejny  .Wczoraj o nim pisałam , dziś sprawdzałam w rossmanie i rozczarowanie .. nie ma ;( 
a Wy posiadacie ten tonik ? Piszcie podzielcie się waszą opinią ;) 






4 komentarze :

  1. Super kosmetyki! najlepsza paletka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta paletka z matami jest bardzo fajna, strasznie lubię tą firmę, sama mam ich "czekoladkę" i zdecydowanie zakochana w niej jestem. ;) ten krem CC mnie zaintrygował, muszę go poszukać, może i u mnie się sprawdzi. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega bluzka z frędzlami, piękna jest!
    Ogólnie to super kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam batiste! :)

    OdpowiedzUsuń

Fast Blinking Hello Kitty