wtorek, 14 czerwca 2016

Świat kosmetyków

Witam was moi kochani! Ah mój laptop płata figle i niestety przez dłuższy czas nie mogłam go używać i był w naprawie lecz już jest wszystko okej więc cieszmy się tym :D Wakacje pełną parą trwają jest lato ,pięknie ciepło !. 
Dziś wam pokaże moje nowości kosmetyczne ale też jakich kosmetyków używam :) 

Z nowości dość dużo się nazbierało u mnie ;)


Niedawno kupiłam pomadkę matową Golden Rose nr 02 
Jest cudowna! Ma piękny intensywny kolor różowy ;) Moim zdaniem i tak mimo koloru różu wygląda dość naturalnie i dobrze się czuje w niej ;)  Jest mega trwała myślę, że na pewno trwalsza niż resztę moich kolorów. Posiadam również kolor 01 i 05 . Kolor 05 jest także trwały natomiast 01 to moim zdaniem niewypał nie trzyma długo z ledwością 2 godziny gdzie kolory 05 i 02 nawet do 4-5 godzin wytrzymują a Nr 02 nawet jak zjem tłuste jedzenie czy pije to jest trwała strasznie .
Podsumowując moim ulubionym kolorem jest nr 02 na drugim miejscu 05 natomiast 01 używam ale nie jestem jakoś z niego zachwycona :) 


Swatche tych  kolorów 

Zdjęcie nie oddaje w pełni tych kolorów lecz starałam się zrobić najwyraźniejsze jak się dało :D 



Wczoraj kupiłam piękny neonowy kolor-zielony  lakieru do paznokci ;) jest mega! piękny neon ;) Oczywiście zdjęcie nie oddaje pełni koloru... Jakoś nie potrafiłam zrobić wyraźniejszego zdj :/ 




W ostatnim czasie odwiedziłam sephore i kupiłam przyjemną do twarzy maseczkę pandę :D gąbeczkę do makijażu i dostałam też próbki podkładu bodajże z Dr Irena Eris. 

 


Poluję także na taką jednorazową maseczkę lecz nigdzie w moich okolicach jej nie ma więc będę musiała z internetu chyba zamówić :


Kosmetyki do włosów które używam to fryzjerski szampon z jedwabiem bodajże ;) Jest mega przyjemny w zapachu i włosy po  nim są piękne ;) Następnym szamponem chyba będzie szampon z kreatyną fryzjerski :D 



Odżywkę używam do włosów blond jest ona koloru fioletowego ale nie zmienia koloru włosów :D Po niej lepiej mi rozczesać włosy ale też lepiej się je myje, zupełnie inne są w dotyku w czasie mycia :) 



Posiadam również spray który ułatwia rozczesywanie i włosy po nim pięknie pachną są zregenerowane miękkie nie puszą się i chroni ten spray przed wysoką temperaturą. Polecam go z całym sercem ! 
Posiadam jeszcze więcej kosmetyków do pielęgnacji włosów lecz myślę, że wymieniłam te najlepsze ;) 

Oto spray ;)




Bardzo mnie kusiło kupić tonik do twarzy i do demakijażu płyn z Evree lecz pech chce że nie ma go nigdzie  w mojej okolicy ;( 



Oczywiście stylizacje które mi wpadły w oko też muszą się pojawić dziś :D :) 








8 komentarzy :

  1. też jakoś średnio mnie zachwyciła na żywo matowa płynna z nr 1 i w sumie trochę żałuję, że ją kupiłam, bo myślałam, że będzie fajniejsza. za to nr 10 sprawdza się całkiem nieźle, mimo tego trupiego koloru. ;) co do maski tej jednorazowej, to sobie ostatnio ją kupiłam i jestem zachwycona, świetna jest. muszę innych rodzajów spróbować, bo mam złego kota. ;))
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukieknka z ostatniego zdjęcia- cudo. Wracając do włosów. Ja niestety wszelkie szampony i odzywki z jedwabiem i innymi ulepszaczami muszę omijać szerokim łukiem. A jeśli szukasz dobrze myjącego łagodzącego żelu to polecam serdecznie kosmetyki hipoalergiczne firmy ziaja :D naprawdę warto je wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gąbeczka mnie bardzo kusi, chyba ją zakupię... zaciekawiłaś mnie jeszcze tym swiss o-pair Silver ;) nie zna a przydał by mi sie

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam matowe pomadki. Niedługo chyba się skuszę i zamówię gąbeczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te pomadki są najlepsze! Uwielbiam je :)
    http://adellaidee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. GR jest świetne :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe kosmetyki i naprawdę świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń

Fast Blinking Hello Kitty