wtorek, 26 lutego 2013

 Jednego dnia się przymila, a następnego ma Cię gdzieś..





Oszczerców pierdolę, bo to leży w mej naturze, Spróbujcie powiedzieć coś w twarz jebani tchórze.






 Może jestem egoistką, ale bardzo bym chciała, żebyś cierpiał tak jak ja.












Nadal doskonale pamiętam Jego twarz, chociaż patrzyłam na nią w większości przez łzy.



To co miałam w sercu,teraz mam w dupie.



Tak już jest. Ludzie odchodzą, a Ty musisz zostać i po nich sprzątać.







Nie rozumiem ludzi, którzy sami ze mnie zrezygnowali, odepchnęli mnie i zerwali kontakty, a potem wracają i są zdziwieni,że już na nich nie czekam.




Nie zapominaj, że skoro Ty mogłeś mnie zranić, to ja też mogę Ci nie wybaczyć.



Odszedłeś z dość retorycznym pytaniem: Zastanów się, czy to ma sens. A ja milczałam. Ale to nie było tak, że mi nie zależało, o nie. po prostu nie byłam na tyle silna, żeby powiedzieć: zostań, potrzebuję Cię.




Aii one są mega <33 podobają mi się chociaż nie chodze w takich butach :D a jak wam się podobają? moim zdaniem może być <33 :D 






Najpierw znajdź mózg, potem zagubioną męskość, a na końcu dziewczynę.


O 23 myślałam o Tobie i Twoim głosie, o 23:23 myślałam o Tobie i Twoim zapachu, o 00:00 myślałam o Tobie i Twoich oczach, o 00:30 myślałam o Tobie i Twoim uśmiechu, od 01:01 do 04:00 myślałam o Tobie i wspólnie spędzonych chwilach. I wiesz co? Spieprzyłeś mi całą noc.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Fast Blinking Hello Kitty