niedziela, 24 lutego 2013

Kraina uczuć . umieram amenos.

.i w ogóle dawno nie widziałem, byś się kimś tak przejmowała. Chociaż codziennie widzę, że jesteś ledwo żywa, mimo to od dłuższego czasu nie byłaś taka szczęśliwa.



"On zdawał się mocno zauroczyć zawsze kiedy ją mijał starał się patrzeć prosto w oczy szukał kontraktu niekiedy z rozpaczy i wtedy zdał sobie sprawę ile ona dla niego znaczy Ona musiała się zauroczyć ale zawsze odwracała wzrok kiedy patrzył jej w oczy chciała dać mu znaki wyrazić wszystko ale zawsze rezygnowała, kiedy on stał blisko "






I zrobię tak , że kiedyś przejdziesz obok mnie i pomyślisz sobie ‘kurwa co ja straciłem’.







" Cha­rak­ter nies­po­koj­ny, niepo­kor­ny, trudny
Po­wie­działa "spróbuj­my", dos­tała niep­rzes­pa­ne noce,
trzeźwe roz­mo­wy, wyr­wała z rąk 40%. " 



"Nie czy­ny lecz słowa naj­bar­dziej bolą !"


Nie bardzo wiem co o tym sądzić
Coś w sposobie w jakim się poruszasz
Sprawia, że czuję się jakbym nie mogła bez Ciebie żyć
To pochłania mnie kompletnie
Chcę, żebyś został.


Pragnąłem jej więcej i bez względu na to, co się między nami wydarzy, już w tej chwili wiedziałem, że nigdy nie zapomnę niczego, co się z nią wiązało. Choć brzmiało to jak szaleństwo, stawała się cząstką mnie i przerażał mnie fakt, że jutro nie będziemy mogli spędzić razem całego dnia.





Sa­me­mu nig­dy się nie dos­trze­że , jak wiel­ki jest Bóg. Trze­ba na­pot­kać na swej drodze rękę pro­wadzącą - osobę, która będzie miała w so­bie Bo­ga i chciała pom­nażać Je­go miłość każde­go dnia z dru­gim człowiekiem. 





Jesteśmy z założenia zbyt nieszczęśliwi, aby być w stałym związku. Jak nie w tym wieku się wyszaleć to kiedy? Ciągle zbieramy doświadczenia i uczymy się na błędach, taki czas.





Myślałam , że go znam , że jest miły , a on w to­warzys­twie in­nych jest pop­rostu chamski... 



MAM DOŚĆ JUŻ TEJ ZIMY, ZAŁAMANIA NERWOWEGO. CHCE LATO JUŻ ;( !!!!!

KONIEC FERI OD JUTRA ZNÓW TA SZKOŁA.NIE DAM RADY ;( 



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Fast Blinking Hello Kitty