środa, 21 sierpnia 2013

opisy ,cytaty






Czasami brak błyszczącej monety w kieszeni zmusza Cie do robienia rzeczy których zabrania Ci Twoja podświadomość, czasami trzeba podjąć decyzję, której wcale nie jesteś pewien i wiesz, że to zagraża wycięciem kilku lat z Twojego życiorysu, jednak.. musisz to zrobić. Musisz dbać o swoją rodzinę, bo ich los teraz zależy tylko od Ciebie. I przecież ich szczęście jest najważniejsze. Twoja matula codziennie płacze, bo brak jej sił. Nie martw się. Ja tu posiedzę i poczekam aż wrócisz.






Uciekam od własnych myśli. Chowam się przed własną wyobraźnią. Napierdalam własną podświadomość. Powoli tracę siebie.



Mówiłeś będzie tylko lepiej. Mówiłeś poradzimy sobie ze wszystkim razem. Obiecywałeś będziemy szczęśliwi. Dziś stoję sama na tym moście. Chyba nie daliśmy rady. Więc zamykam oczy i czuje jak opór powietrza oplata moje ciało. I chce więcej i więcej i chce Ciebie i chyba już za późno.




Chodź ze mną. Pokaże Ci świat.. rzeczywistość której jeszcze nie widziałeś. Mam ją gdzieś głęboko w sobie, a najlepiej prezentuje się w sypialni. Wejdź we mnie, a przeniosę Cie gdzieś skąd nigdy nie będziesz chciał wrócić. Wejdź we mnie.. jestem pewna, że nigdy nie doznałeś tyle rozkoszy. I cholera gwarantuję, że zapragniesz tylko więcej




Czasami, mimo,że coś nas niszczy , nie potrafimy od tego odejść. Czasami, po prostu boimy się zmian. Czasami samych siebie. A czasami kochamy zbyt mocno,by uwierzyć że miłość potrafi zabić..



Siedzę przy oknie i patrzę jak wiatr ugina wielkie drzewa. Zamykam oczy i widzę Nas razem, siedzących przy Tym samym oknie. Pamiętasz jak jeszcze miesiąc temu przyrzekałaś, że zawsze będziemy razem? Wierzyłem Ci, a teraz nie jestem w stanie wypowiedzieć Twojego imienia bez uczucia paraliżującego bólu. Chciałbym Ci na nowo zaufać. Chciałbym, żeby było tak jak dawniej, lecz wiem, że już tak nie będzie. Nadal Cię kocham, wiesz o tym doskonale, ale moja duma nie pozwala mi Tobie wybaczyć.




Potrzebuję poduszki powietrznej, zanim zderzę się z ogromnym smutkiem idącym w moją stronę. Mam tak wiele rzeczy, o które muszę zadbać. Trudno mi nawet upić się jak należy. Ale to nie tak , że unikam picia, może nie chcę być pozostawiona samej sobie. Czy po prostu chcę przykuć czyjąś uwagę swoją samotnością ? Samotność jest dla mnie tak oczywista. Jeśli ktoś miałby być przy moim boku,czy wystarczyło by mnie, by się podzielić ? To znak zapytania, którego nie chcę włączać w to zdanie. Ku mojej uldze, słyszę głośny głos w telefonie. Rozłącza się i mruczy, jakby był wściekły. A mój wzrok skupia się na rodzinnym zdjęciu zwisającym byle jak obok licznika. Czy ludzie zatracają się ponieważ, nie mają domu lub drogi, którą mogliby iść? Czy może dlatego, że nawet jeśli mają mnóstwo miejsc,w które mogliby pójść,nie ma tam ani jednej osoby,która by na nich czekała?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Fast Blinking Hello Kitty