niedziela, 24 kwietnia 2016

Rossman promocje



W rossmanie tyle promocji więc postanowiłam wam zaprezentować najciekawsze produkty moim zdaniem :) 




Eveline, Korektor kryjąco-roświetlający  





Eveline, krem do rąk odżywczo-ochronny



Maybelline, Baby Lips, balsam do ust, Pink Punch





Może zaprezentuje podkłady które moim zdaniem są bardzo dobre :) myśle, że jeżeli chcecie trwałego podkładu i który nie drażni skóry i ładnie wygląda na twarzy  to trzeba więcej pieniążków wydać :) niektóre podkłady tańsze  strasznie pachną, podrażniają skóre i nie koniecznie się dobrze sprawdzają oczywiście są produkty tańsze i równie dobre, trzeba poprostu trafić na odpowiedni dla każdego produkt ;) 





ja używam tego po prawej od jakiegoś czasu ;) ładnie pachnie i jest świetny , więcej nie mogę powiedzieć o nim bo za krótko go używam :)














Podkład w żelu , ciekawa sprawa. Warty wypróbowania ;) 






Na sam koniec powiem,że wybieram się do sklepu kupić tą książę po przemyśleniu uważam,że to ciekawa sprawa :)  uwielbiam wizaż, kocham malować się i chętnie douczę się w tej dziedzinie :) chciałabym iść na kurs bądź studium związane z wizażem/stylizacją , zajmować się profesjonalnie tym dlatego trzeba dokształcać się w nowych trendach ;) 

kilka zdjęć z książki które wyłapałam w necie :D 


Red Lipstick Monster. Tajniki makijażu (ebook) – Ewa Grzelakowska-Kostoglu












5 komentarzy :

  1. Mam książkę Ewy i jeśli nie jesteś zaznajomiona z makijażem to będziesz bardzo zadowolona, wszystko jest tam super wyjaśnione i zobrazowane. Polecam :)

    http://flawlessgold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa książka :) Pierwsze promocje w rossmanie zaliczone :) Najbardziej czekam aż pomadki będą w promocji :) Poklikasz u mnie w ostatnim poście? :*
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/2016/04/ozspecials.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa podkładu w żelu. Pozdrawiam i zapraszam do siebie. U mnie relacja z Meet Beauty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę zakupić sobie tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten podkład z soraya max satin to świetny produkt godny polecenia! :D
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Fast Blinking Hello Kitty