wtorek, 5 kwietnia 2016

wiosenna kolekcja

Ciepło,coraz cieplej więc stylizacje także powoli będą coraz bardziej letnie :D a więc przedstawię wam propozycje na tą wiosnę, być może wybierzecie coś odpowiedniego dla siebie :)  Okularki,bluzki,spodnie, wszystko co dziewczyny uwielbiają czyli ciuchy ;) ja uwielbiam się modnie ubierać i ciągle coś kupować a wy ? z pewnością także... :) 


Najpierw okularki :) 






























A ja wczoraj kupiłam sobie takie okularki ;)



Czas na stylizacje ;) 













Na takie buty poluję, zamierzam kupić je w nabliższym czasie <3 zakochalam się w nich <3 oczywiście czarne :3 




Dla odmiany dodam także stylizację dla Panów :) 









Moja ulubiona męska stylizacja :) 













Gdybyście chcieli zobaczyć moją stronkę na fb to zapraszam ;) 










6 komentarzy :

  1. Wow super post :)
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo młodzieżowo :) Fajnie, że dodałaś też coś dla panów :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne stylizacje ! :)

    http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem uzależniona od okularów, a białe rurki i takie zwykłe t-shirty to podstawa mojej wiosennej listy zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowy post :D
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Fast Blinking Hello Kitty