sobota, 30 kwietnia 2016

Red lipstick monster-tajniki makijażu Cz.2

Konturowanie twarzy 



Konturowanie dla każdego 

Mówi się, że konturowanie to magia,ponieważ pozwala optycznie zmienić kształt twarzy. To jedna z umiejętności, których opanowanie zajęło mi zdecydowanie najwięcej czasu. Każda twarz jest inna. i każda z nas ma odmienne potrzeby- mimo to wierzę, że ten rozdział pomoże Ci zrozumieć, o co chodzi w świadomym modelowaniu rysów. [...]



W tym dziale również można dowiedzieć się jak wybrać produkt do przyciemnienia oraz rozjaśnienia i wiele innych rzeczy. :) 


Modelowanie oczu

Tak naprawdę modelujesz okolicę oczu już samym stosowaniem cieni do powiek-tu sprawa ma się podobnie jak z nakładaniem różu na policzki: konturujesz,nawet o tym nie wiedząc. Ogólne zasady modelowania oczu są następujące: oczy będą się wydawać większe, bardziej otwarte i okrągłe, jeśli rozjaśnisz (lub rozświetlisz) środkową część górnej powieki i wewnętrzny kącik oka, a przyciemnisz linię rzęs i zewnetrzny kącik oka. Mozesz zrobić to wszystko swoimi ulubionymi cieniami do powiek. [...]






Oto jeden z fimików tego działu





Żeby nie zdradzać za dużo co w książce znajduję się to będę co jakiś czas przedstawiać wam co mi się w książce podoba jakie są moim zdaniem ciekawe działy ,ale też w moim blogu znajdą się różne stylizacje itd. Trzeba urozmaicić bloga :) Także następny dział już za jakiś czas ;) 


Pokaże wam super stylizację Ewy z RLM jakie znalazłam na necie a które mi się podobają  ;) 









A może kilka filmików ? czemu nie! są świetne :) 













A tak już na sam koniec to jakie balsamy bądź pomadki nie barwiące  ust polecacie jako nawilżenie na usta ? Szukam najlepszych bezbarwnych, nie koloryzujących balsamików które świetnie nawilżą usta po czym będzię łatwiej nałożyć matową szminkę ;) 
Za niedługo zrobię opinię balsamów/pomadek najlepszych. Potrzebuje tylko czasu by jeszcze niektóre posprawdzać :D :) 
mam propozycje do sprawdzenia ;) 












6 komentarzy :

  1. Uwielbiam Red Lipstick Monster!
    Oglądam każdy jej filmik, według mnie jest świetna :)
    Też mam zamiar kupic tę książkę ^^
    st3fansk4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się nad kupnem tej książki i chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo słyszałam o tej książce i to w dodatku same pozytywy, jednakże nie jestem nią zainteresowana ze względu na to, że się nie maluję.
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna recenzja, już wcześniej czytałam o tej książce i musi być super. Niestety na czytanie nie mam praktycznie czasu, na razie zadowalam się tutorialami na yt. Co do balsamów, to ja bardzo lubię Oriflame Tender Care takie jajko. Pięknie pachną, zawierają wosk pszczeli, wit. E i chyba jakieś olejki. Dla mnie jest super i świetnie się sprawdza na zadrapania, przesuszoną i podrażnioną skórę. A i mimo, że jest bardzo mały, to bardzo wydajny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham RLM i uwielbiam jej książkę :D Dostałam ją pod choinkę i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa :) Ewa świetnie dopełnia swoje filmy tym poradnikiem :)
    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs do siebie :)
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio dużo oglądam RLM, al;e o książce jeszcze nie myślałam.Super recenzja :D

    OdpowiedzUsuń

Fast Blinking Hello Kitty