poniedziałek, 29 października 2012

ból i smutek .

`Godzina 3:00 w nocy, dźwięk sms zerwał mnie z łóżka. wstałam, popatrzyłam na ekran i pokazało się jego imię. Myślałam że umrę ze szczęścia jak przeczytałam jego treść. dwie minuty po odczytaniu, zadzwonił. Odebrałam pierwsze jego słowa ' odpowiedz, kochasz mnie? ' chwile milczałam, rozpłakałam się i odpowiedziałam że nie wie nawet jak bardzo, nie wie jaki jest dla mnie ważny. A kiedy powiedziałam że kocham go najmocniej na świecie, kazał mi wyjść na balkon. Wyszłam i pod nim stał on, krzycząc że mnie kocha. Piękne, nie? Tylko szkoda że mi się to śniło.






-Dlaczego za mną idziesz ?
-Chciałem powiedzieć Ci , że Cię kocham.
-Widocznie nie poznałeś jeszcze mojej przyjaciółki.
-Jakiej przyjaciółki ?
-Jest ode mnie ładniejsza i mądrzejsza. Stoi za Tobą.
-Ale tu nikogo nie ma..
-Widzisz, gdybyś mnie kochał, nigdy byś się nie odwrócił. 




- Kocham Cię tak bardzo, że mogłabym wziąć ślub z Tobą nawet jutro ! W dżinsach!
- Jutro odpada.
- Czemu?
- Dżinsy mam w praniu. 





Do tego spotkania szykowała się od kilku godzin. Założyła piękną, białą sukienkę, nowe buty na małym obcasie. Zrobiła delikatny makijaż i rozpuściła włosy. Wybiegła na dwór radosna i szczęśliwa. Niestety nie wiedziała co ja czeka... On już był. Podeszła do niego i uśmiechnęła się . Na jego twarzy był jednak smutek - Aniu, nie możemy być już razem... Przepraszam, ale zakochałam się w innej. Wybacz, ale to koniec. Wstał i chciał odejść . Ale ona zatrzymała go szybkim ruchem ręki Zaczekaj! Chcę Ci tylko pokazać jak bardzo Cię kocham! Podeszła do drogi i... rzuciła się pod nadjeżdżającą ciężarówkę . Usłyszała tylko głośne krzyki. : Aniuuu, Aniiuuuuu. Jej oczy widziały niebieskie chmury i jego twarz. Podbiegł do niej , chwycił ją za rękę. A ona zdążyła mu tylko powiedzieć . ` teraz wiesz jak bardzo... kocham. ` Uśmiechnęła się i zamknęła oczy... już na zawsze... 


Jesteś cwelem, jesteś zerem, jesteś chamem i frajerem. Jesteś nikim, jesteś ciotą i po prostu idiotą. Jesteś chujem, jesteś szczylem, imbecylem i debilem. Jesteś wstrętny, jesteś nudny, obrzydliwy i paskudny. Intelektem też nie grzeszysz, Twoje ego oczy cieszy. Jesteś podły, jesteś draniem, lecz to tylko moje zdanie. Po tym wszystkim co zrobiłeś, dojdź do wniosku - jak ty żyjesz? Tylu ludzi okłamałeś, sam się również oszukałeś, jednak przyznać chyba muszę, że uczucia w sobie duszę, i to tylko moja wina, pokochałam skurwysyna.




Spotkali się w święto o piątej przed kinem
miejscowa idiotka z tutejszym kretynem.   
Tutejsza idiotko - rzekł kretyn miejscowy
- Czy pragniesz pójść ze mną na film przebojowy?
Miejscowa kretynka odrzekła: - Z ochotą.
Albowiem Cię kocham, tutejszy idioto.
Więc kretyn miejscowy uśmiechnął się słodko
i poszedł do kina z tutejszą idiotką.
Na miłym macaniu spłynęła godzinka
i była szczęśliwa miejscowa kretynka.
Aż wreszcie szepnęła: Kretynie tutejszy!
Ten film, mam wrażenie, jest coraz nudniejszy.
Więc poszli na sznycel, na melbę, na winko,
miejscowy idiota z tutejszą kretynką.
Następnie się zwarli w uścisku zmysłowym
tutejsza idiotka z kretynem miejscowym.   
W ten sposób dorobią się córki lub syna:
idioty, idiotki, kretynki, kretyna,
by znowu się mogli spotykać przed kinem
tutejsza idiotka z miejscowym kretynem. 








Jestem na jakiejś cholernej huśtawce emocjonalnej i najgorsze jest to, że boję się z niej zeskoczyć. Boję się wrócić do mojej szarej rzeczywistości.. Raz pęka mi serce, raz rozkwitam szczęściem, ale przynajmniej coś się dzieje.





Co to jest miłość?
Miłość to taki szajs na który choruje większość nastolatek!    





Północny Wiatr i Słońce dyskutowały o tym, kto z nich jest silniejszy, kiedy nadszedł wędrowiec, opatulony ciepłym płaszczem. Ustaliły, że ten, kto jako pierwszy pomyślnie nakłoni wędrowca do zdjęcia okrycia, zostanie uznany za silniejszego. Wtedy Północny Wiatr powiał tak silnie, jak tylko mógł, ale im mocniej dmuchał, tym bardziej wędrowiec owijał swój płaszcz wokół siebie. Wówczas Słońce zaświeciło ciepło i wędrowiec natychmiast zdjął swoje okrycie. I tak oto Północny Wiatr musiał przyznać, że Słońce jest silniejsze z ich dwojga.





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Fast Blinking Hello Kitty