poniedziałek, 29 października 2012

♥ ` Moje życie, moje wybory.








` poprzez pola i trawniki , zapierdala Myszka Miki . za nią Donald głośno sapie " czekaj kurwo , ja Cię złapię ! " ; DD






















,,Ludzie nie rodzą się dobrzy albo źli.Może rodzą się z tendencją do jednego czy drugiego,
ale to sposób w jaki żyjesz się liczy.I ludzi jakich znasz."






Cudowny Stan - zakochanie
Uwielbiam ten cudowny stan,
Kiedy Ciebie blisko siebie mam.
Gdy patrzysz w oczy me,
I delikatnie przy tym uśmiechasz się.
Kocham twe usta i twe dłonie
oplatające jak bluszcz nas oboje.
Kocham nasze pocałunki o wschodzie słońca,
którymi mógłbyś obdarowywać mnie bez końca.
Bo kocham Ciebie całego,
I uważam za chłopaka wymarzonego... 




                           ...

Noc była zimna. Przeszywał mnie mroźny powiew wiatru. Opatuliłam się szczelniej wełnianym szalikiem. Widziałam, że nie mam po co wracać do domu. Ta ciemna przestrzeń niemal pochłaniała mnie, pozostawiając po sobie jeszcze większa pustkę. Ból, który mnie ogarniał dusił całe moje ciało, utrudniając oddychanie. Pozostałam z niczym, miałam tylko siebie. Moje powieki zamykały się pomału, czuł...


 
Znaczysz dla mnie więcej niż moje ulubione żelki
więcej niż bezchmurne niebo
więcej niż cały ten świat!                        



Chcę chłopaka, który... trzymałby moją rękę bez przerwy, nie pozwoliłby mnie skrzywdzić. Rzuciłby we mnie pluszowym misiem, gdybym zachowywała się idiotycznie, a potem obdarowałby mnie milionem całusów. Robiłby z siebie idiotę tylko po to, bym się uśmiechnęła. Opowiadałby o mnie swoim przyjaciołom z uśmiechem na ustach. Kłóciłby się ze mną o głupie rzeczy, by potem przepraszać mnie kupując kinder niespodzianki. Liczyłby ze mną gwiazdy. Byłby moim najlepszym przyjacielem. I nigdy, przenigdy nie złamałby mi serca. 





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Fast Blinking Hello Kitty