poniedziałek, 29 października 2012

cytatowo ♥


http://www.youtube.com/watch?v=NVVrT_wNw_Y

I po huja udajesz kogoś szczęśliwego skoro nim nie jesteś .











 




          ` Na pewno tęsknię i czekam.
Na pewno nie wiem co dalej.  













Wiesz co najmocniej zabolało? To, że potraktowałeś mnie jak nic nie znaczącą idiotkę, która zakochała się w Tobie choć o to nie prosiłeś. To, że Ty dawałeś mi najwięcej nadziei swoim zachowaniem, to nie ja podchodziłam do Ciebie w szkole i to nie ja się ciągle na Ciebie patrzyłam, to nie ja mówiłam, że mogłabym patrzeć na Twoją buzię przez calutki czas, to nie ja wysyłałam słodkie esemesy na dobranoc i to nie ja nazywałam Cię swoim. To Ty mnie niszczyłeś każdego dnia coraz bardziej, dziś upadłam do tego stopnia, że trudno będzie mi się podnieść. 





 Jesteś dla mnie dnie mi nocą,
 zachodem i wschodem słońca,
 kawą i herbatą,
 miłością i nienawiścią
 jesteś wszystkim tym co mam !




`Ty uśmiechasz się do mnie a ja do Ciebie.

Serce: Mówisz tak, bo nienawidzisz miłości rozumie.
Wiem, że tak jest. Nawet Cię rozumiem wiesz?
Bo gdy ona przychodzi, wyłączają Cię. Oboje Cię wyłączają.
Przenoszą Cię do piwnicy jak narty po zimie, która minęła.
Masz tam przeczekać do następnego sezonu. Nie potrzebują Cię teraz.
Przeszkadzasz im. Ty jesteś przecież rozum, więc łatwo
Ci coś zrozumieć. Po co im Ty? Oni nie mają czasu na Ciebie.
Myślą o sobie bez przerwy. Zachwycają się wszystkim w sobie.
Nawet swoimi wadami. Rozum dla nich to obawa przed odmową,
to drażniące pytanie dlaczego akurat on lub ona. Oni nie chcą takich pytań
i dlatego Cię wyłączają. Pogódź się z tym..



Czekała na niego każdego ciemnego wieczoru. 
Lubiła jak wsuwał swoją ciepłą dłoń pod koc tylko po to,
żeby sprawdzić jak zimne są jej stopy.
Łapał ją za nadgarstki i dotykał swoimi karmelowymi
ustami, jakby chciał zmazać resztki tęsknoty za sobą..
W końcu się zatrzymała.
Zziębnięte dłonie trzymała w kieszeniach mokrego płaszcza.
Nie miała siły. Uleciało z niej to wszystko, co gnało ją dobiegu,
do pogoni za kimś, kto w jej głowie był cały, a w życiu do połowy.
Uleciało to, co chciało zrozumieć.
Nie miała siły. Ale wszystko z nią dobrze. Wszystko dobrze.
Tylko wypadł z jej kieszeni rok. Może niecały. Najlepszy.
Tylko potłukło się to ,o czym żałośnie marzyła i co dostała.
Tylko zmieszało jej się wszystko. Domieszało coś zbędnego.
Ale wszystko z nią dobrze, wszystko dobrze.


Tam gdzie gitary dźwięk
Z jedwabiu skrzydła mam
Wznoszę się spośród nut, wymykam się




i w końcu, nie wiemy już, co się liczy.
granice się zacierają.
jesteśmy, jak wolne elektrony.
zamiast mózgu mamy kartę kredytową,
zamiast nosa -odkurzacz,
i nic na miejscu serca.





Duma ? Moje obojętne przechodzenie obok Niego, udawanie, że nie chcę posłać mu uśmiechu, nieodezwanie się, gdy mówił. Robienie tego wszystkiego, czego potem żałuję, i co zaprzecza temu, że jestem w Nim absolutnie zakochana.






Przy herbacie ludzie się poznają. 
Przy winie kochają, 
zaś przy kawie rozstają. 
Uważaj co pijesz.  




Tak właśnie robią młodzi ludzie. 
Ciągle na coś czekają. 
Wydaje im się, 
że życie jeszcze się nie zaczęło. 
Że zacznie się za tydzień, za miesiąc, 
ale jeszcze nie teraz. 
A potem nagle człowiek robi się za stary 
i wtedy zadaje się sobie pytanie, czym było całe to czekanie. 
Wtedy jest już za późno.






Marzenia. 
Bo gdy człowiek zamyka się w sobie, 
gdy nikt nie pyta o jego sprawy, 
a on oducza się nimi dzielić 
- czuje się obrzydliwie samotny. Niezrozumiany. 
i właśnie wtedy, mimo iż otacza go pełno ludzi, 
nie dostrzega nikogo, kto mógłby dać mu więcej, 
niż dotychczas dostał. o ironio. zaczyna wątpić, 
gubić się w ogromnym świecie. nie wiedząc gdzie szukać pomocy, 
zatracać się i spadać w dół






Najtrudniejsza dieta, nie jest ta od czekolady, 
le od drugiego człowieka…





Tęskniłam nawet gdy byłeś blisko. 
Tęskniłam już sobie trochę na zapas, 
żeby później tęsknić mniej gdy odejdziesz.







Tak bardzo chciałabym znowu pisać, 
krzyczeć słowami, 
zamiast tego zamykam się w świecie pustych oczu 
i martwych pragnień. 
Czasami myślę o chwilę za długo, 
w głowie chodzę zakazanymi uliczkami, 
w prawdziwym świecie stawiam sobie mury nie do pokonania. 
To ciągle ja, czy może iluzja, 
może jestem wytworem waszej wyobraźni? 
Stań naprzeciw mnie i powiedz czego się boisz, 
a potem zróbmy to. Strach nie uczy miłości.







nie krzycz, nic nie mów, nie oddychaj
po prostu milcz i słuchaj jak 
niszczę wszystko co kochałam
wyznając ci całą prawdę











Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Fast Blinking Hello Kitty