piątek, 9 listopada 2012

Aiijj


jestem tylko człowiekiem -  i też mam swoje granice.



http://www.youtube.com/watch?v=D2mzTxGmk_8     Jula - Kiedyś odnajdziemy siebie







mężczyzno, pisk opon nie robi na mnie wrażenie,w przeciwieństwie do cichego odłogu buziaka w szyję.








Jeśli ktoś raz zdradził,oszukał,lub skłamał,będziesz to robił dalej. Jeśli nie w życiu,to w Twoich myślach.



czekanie, to najbardziej żałosne uczucie.




Trudno mówić o szczęściu, gdy jesteśmy niezadowoleni z dzisiaj,zatroskani o jutro i rozżaleni decyzjami podjętymi wczoraj.






W swoim życiu napotkasz dwa rodzaje ludzi. Ten pierwszy,który przyłoży się do odbudowania Twojego życia  i ten drugi,który przymierzy się do jego zburzenia. Pod koniec,podziękujesz obojgu.




Lubię wielu ludzi,ale nie wszystkich. Dużo potrafię wybaczyć, ale nie wszystko. Szybko zapominam,ale nie zawsze. Ci,których lubię wiedzą o tym. Ci,których nie lubię,to zauważa. Dla prawdziwych przyjaciół mogę przejść przez piekło.Wrogom wskażę tam drogę.



Ostatnie spojrzenia pamięta się najdłużej..






Całe 10 przykazań można zastąpić jednym: 1. Kochaj.











Czasem trzeba być kutasem trzeba być twardym jak stal,
trzeba spalić skur*ysy*ów kwasem albo wbić na pal / Fokus 




człowiek stwarza pozory boi się, że życie przegra / Grammatik 





Skazana na zajebistość.






웃 + 유 = ♡ .



od rana do wieczora napierdalają mi

 
dźwięki w głowie. <3



♥ + ♥ = ❤²




może dla Ciebie to dziwne, ale w trudnychchwilach lubię być sama. Lubię założyć słuchawki na uszy, puścićpiosenki dające mi do myślenia, rozmyślać. Możesz twierdzić, żepogłębiam się w to wszystko jeszcze bardziej. Ale mi to pomaga. wmyślach tylko ten cały syf, który co chwile zagłusza muzyka.Lubię, to.Cholernie mocno lubię, odpocząć od świata, i zostać sama z moimiproblemami.





Puchatku , mogę być Twoim miodkieem ? - niee ... - dlaczeego ? - bo miód jeem , a Cieebiee niee chcę stracić ...♥





jestem suką , bo nie pozwalam sobą pomiatać ?








Dziś możesz Fioną być
A ten szpetny czar nie zmieniłby nic
A ja dziś mógłbym Shrekiem być
I to też nie zmieniłoby nic ! ♥ ;)












Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Fast Blinking Hello Kitty