czwartek, 1 listopada 2012

Sala samobójców ♥ .

                               http://www.youtube.com/watch?v=xGJmObaqbmQ
 ; D





I ta pieprzona perfidna sprzeczność uczuć. Chcesz, tęsknisz, myślisz i równocześnie nie chcesz, boisz się, i żałujesz.



Przeszłość gówniana, teraźniejszość nie lepsza, to chociaż o lepszą przyszłość 
się postaram. Ale nie pierdol, że chcieć, to móc, błagam.



Zepsuty świat który przyniosła miłość, słony smak ust, nie pamiętam ich imion.





To przyszło z wiekiem to jest nasze szczęścieI dzięki temu tak naprawdę widzimy więcej 







Byłam dźwiękoszczelna, nie przepuszczałam obiektywnych sądów i nie zastanawiałam się nad nimi.





Wolałeś swoje życie kretyna, szczęście by nas znudziło. Zdechniemy osobno, samotnie.



niczego więcej już nie chcę… niczego się nie obawiam… 

doskonałe nasycenie ciała ciałem… serca sercem… 
ukołysane ekstatyczną muzyką miłosnych słów przeznaczonych dla mnie…






Zostałam, przykuta w miejscu, z kieliszkiem szampana drżącym w dłoni, 
i pozwoliłam odejść marzeniu, wmawiając sobie, że tak jest lepiej.




Myślę, że nie jesteś w stanie zrozumieć, co przeszłam. Więc proszę Cię, nie mów po prostu nic, nie potrzebuję Twoich pustych słów, one i tak niczego nie zmienią.









Alkohol leje się strumieniami, przewracamy szklanki, butelki, uderzamy w stoły, skaczemy,
 tańczymy, szeroko się do siebie uśmiechamy, i rozdajemy sobie pełno całusów,
 bo się kochamy, jednak gdyby muzyka grała ciszej,
 nie mielibyśmy sobie zbyt dużo do powiedzenia.




Tylko w nocy oddycham, siedząc przy oknie, paląc papierosy.










“ W swoim życiu sypiałam z kilkoma mężczyznami, 
ale kochałam się tylko z Tobą. ”














Wszystkich  Świętych ♥ 










Ponury dzień ,niby jak każdy ale ten wyjątkowy. 















`Może i jesteśmy młodzi i wolni, ale jesteśmy także słabi i zmęczeni.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Fast Blinking Hello Kitty