niedziela, 4 listopada 2012


‘ bo miłość jest wtedy kiedy kogoś za bardzo lubimy





przy Tobie moje niebo jest z dżemu jagodowego i gwiazdek z 
białej czekolady milki way’a . < 3








„-Skąd wiesz że mnie kochasz?
-A skąd wiesz że Cię dotykam?
-Czuję to. 
-No właśnie.”






  1. Zaczęłam nucić jakąś kretyńską piosenkę, tylko po to, aby nie usłyszał jak moje serce kołacze na Jego widok. wolę wyjść na desperatkę śpiewającą ‘pszczółkę Maję’ na środku 
  1. ulicy, niż na zakochaną








- bo wiesz, kiedy on zadzwonił do mnie w środku nocy, zapytać która godzina,
bo wyjął baterie i nie wiem, poczułam że może faktycznie jestem dla niego ważna,
skoro to właśnie do mnie zadzwonił ..
- gdybyś była ważna zadzwoniłby żeby życzyć Ci kolorowych snów, i powiedzieć że cię kocha.



-bo nigdy nie brałam na poważnie jego słów i obietnic.. na skutek czego, nie żałuję i nie płaczę. Bo skoro mnie zostawił, to nie był mnie wart i dziś to wiem!





 

-Dziękuje.
-Za co?
-Za pokazanie,że miłości nie ma.





- Jeśli miłość jest szczęściem, to fanatycy wojny z tą swoją miłością muszą być cholernie szczęśliwi.









P!nk-Fuckin` Perfect   ♥





Nawet jeśli czasem trochę się skarżę - mówiło serce - to tylko dlatego, że jestem sercem ludzkim, a one są właśnie takie. Obawiają się sięgnąć po swoje najwyższe marzenia, ponieważ wydaje im się że nie są ich godne, albo że nigdy im się to nie uda. My, serca, umieramy na samą myśl o miłościach, które przepadły na zawsze, o chwilach, które mogły być piękne, a nie były, o skarbach, które mogły być odkryte, ale pozostają na zawsze niewidoczne pod piaskiem. Gdy tak się dzieje, zawsze na koniec cierpimy straszliwe męki.



Tylko z Tobą chciałabym tak po prostu dogonić marzenia. ♥ : **




Wcale nie trzeba umrzeć aby przeżyć piekło



 taki moment życia, w którym wyjdę, trzasnę drzwiami, nie chcę wiedzieć co będzie, nie chcę wiedzieć co z nami, nie mam czasu na rozmowę, nie mam czasu na spotkanie, nigdy więcej nie mów mi, że tego nie przeżywamy







- ręce do góry! -dobra, dobra! przyznaję się do miłości. kocham go! - jesteś aresztowana








Wyjebane mam na te wszystkie sms`y : wygrałeś .. ble ble ble ` mogą to być nawet miliony, ale i tak wolałabym, żeby tym razem główną wygraną był sms od Ciebie.




dąc ulicą czytajac SmS-a od Ciebie , uśmiechałam sięę ..
A ludzie dziwnie na mne patrzylii , jakby ...
Usmiech był czymŚ złym .





Przeszło mi, ale jednak wciąż trochę boli



wyobraź sobie to uczucie, gdy jesteś przy chłopaku swoich marzeń. pomyśl ile dziewczyn chciałoby go mieć, a on jest właśnie twój. zastanów się jak wielkie jest twoje uczucie do niego. kochasz go i całujesz kiedy chcesz, wtulasz się w niego kiedy chcesz i możesz na niego wrzeszczeć, a on i tak powie, że wyglądasz słodko. pomyśl, masz chłopaka swoich marzeń, więc bądź z nim, kochaj go, bo chłopak też ma swoje serce i uczucia. kochaj, pamiętaj.








 za każdym razem kiedy jestem w jego towarzystwie, mówię sobie "Trzymaj dystans, trzymaj się z dala od niego, on Cie zrani", ale też za każdym razem łamię tę zasadę, bo go potrzebuję.




Jest taki dzień, że po prostu, 
w pewnym momencie musisz się k.u.r.w.a rozpłakać.. !







` Bo nie ważne co w tym życiu się dzieje ,
  wiedz, że człowiek jest lepszym gdy się śmieje.. ;)




 myślała o nim . o tym czymś
nieuchwytnym , co istniało między nimi .




nie jestem gwiazdą Hollywood, ani Playboya
nie jestem gwiazdą polarną,
nie spadam z nieba i nie spełniam życzeń,
nie krążę wokół Ciebie jak ciało niebieskie,
jestem niezależna - mów mi słońce





- Co tam ?
- Umieram .
- Co się stało ?
- Trafił w sam środek .
- Czego ?
- Serca .
- Snajper ?
- Nie , frajer .









Spoglądając co chwile w prawy, dolny róg ekranu widzę Twoje imię.
Nie, to nie nowa wiadomosc .. Tylko znowu zmieniasz status, po co ?
Ja widzę, ze jesteś. A Ty? Widzisz mnie?
Kiedyś mówiłeś, że czytasz moje opisy,
lubisz wiedziec co robie,jakiej muzyki słucham w danym momencie.
A no tak,to było kiedyś... Kiedyś też czekałeś na gadu tylko na mnie,
zasypując mnie milionem średników z gwiazdką.
I wiesz.. jeszcze czasami mam ochotę napisac,tak po koleżeńsku: hej, co tam? 
Tylko boję się usłyszec, że czekasz na inna...






Straciłem refleks, nie umiem bronić się przed kolejnym ciosem w ryj,
 upadam na deski znokautowany, ale powtarzam sobie: wstań i żyj.






Każdy ma swoją szufladę.
Trzymamy tam przedmioty, o których chcemy zapomnieć,
 ale nie jesteśmy w stanie ich wyrzucić. Otwieranie szuflady sprawia ból.
 Choć zgromadzone tam rzeczy mogą wydawać się całkiem zwyczajne- ot,
podniszczone drobiazgi, to jednak z każdą z nich wiążą się wspomnienia,
 które nas tworzą, nasze postrzeganie świata łączące się z naszymi smutkami i radościami.







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Fast Blinking Hello Kitty