niedziela, 1 maja 2016

balsam do ust

Kurczę, nie wytrzymałam! musiałam zrobić post na temat balsamów! Zrobię recezję tych które posiadam a głownie są to pomadki ochronnę, nawilżające,  oraz poproszę o radę który balsam kupić ! Jutro zakupy więc jak kupie jakiś balsamik to recezja już wkrótce.  



A więc dobra rada dla mnie? który najlepszy ? sama nie wiem! wszystkie wpadły mi w oko <3 


Kuszące sowy które bardzo mnie kuszą, 
smaki do wybrania to prawdopodobnie to truskawka,pomarańcza, porzeczka :) 



Taki Balsam dziś obczaiłam na necie można go kupić z tego co wiem w Douglas , cena to 12,90-nie jest źle. Kuszący makaronik :D 





A tu mam takie super masełko z Nivei , nad tym mniej się zastanawiam ale rozważam kupno :D 




A teraz pokaże wam co posiadam a na koniec recenzja :) 


1



2

3



4



A więc moja opinia na temat tych pomadek, hmmm powiem tak najlepsze według mnie to nr 3 i 4 :) 
bardzo je lubię kupione są w aptece ale też można kupić w rossmanie nr 4 , nie koloryzują co najważniejsze świetnie nawilżają usta są skuteczne w 100%. Natomiast nr 1 to kompletne dno...używam jej żeby nie zniszczyło się, kupiłam bo widziałam że wszyscy wychwalają tą pomadkę ale moim zdaniem to nie jest dla mnie... pomadka tylko nabłyszcza usta co mi się nie podoba , jest wyraźna różowa, wgl nie nawilża ust poprostu jest jako ozdoba by usta wyglądały ładnie (chociaż wgl mnie to moje usta wgl nie wyglądają jakoś zachwycająco , źle się czuje w pomadkach barwiących usta na jakikolwiek kolor) a co do nr 2 to coca-cola kupiona w biedronce , świetna na co dzień super zapach ,mega <3 
A więc podsumowując:  w pełni polecam kosmetyk 3 i 4 ja go używam na noc najbardziej chyba że nie wychodzę z domu to czasami w ciągu dnia ( a to dlatego, że zazwyczaj jak wychodzę z domu używam szminek ) nr 2 również spełnia moje oczekiwania super zapach świetny jest i nie drogi :) natomiast złe odczucia mam wobec nr 1 baby lips, nabłyszcza koloryzuję usta ja nie lubię takich kosmetyków do ust , ale każdy ma różne gusta ;) 



3 komentarze :

  1. Sówki są często w biedronce :)Ja bardzo lubię Baby lips i masełka z Nivea :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sówki moim zdaniem są bardzo fajne i moim zdaniem lepsze niż masełka z Nivei :)

    http://swiat-oliwki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście posiadam pomadkę baby lips i jestem z niej mega zadowolona. Ale no bo mi chodziło o to żeby był na ustach widoczny jakiś kolor więc jak dla mnie jest idealna.
    Pozdrawiam, życzę miłej niedzieli i zapraszam do siebie na bloga >> http://dominatt.blogspot.com/ << i na facebooka bloga >> https://www.facebook.com/dominatt.blog/ <<

    OdpowiedzUsuń

Fast Blinking Hello Kitty