sobota, 16 lipca 2016

Recenzja pomadek matowych colourpop/outfit

Mam dla was dziś recenzje dwóch pomadek matowych ;)  Ostatnio zamówiłam dwa kolory, które są podobno zamiennikami pomadek od Kylie Jenner ;) Trochę już ich użyłam by wiedzieć jak się sprawdzają więc czas na recenzję :D Mam dla was też kilka nowych "projektów"modowych  stworzonych przeze mnie :) 




 colourpop "beeper"


Na zdjęciu wydaje się być jasny ale jest to odcień  brązu i dosyć ciemno wychodzi na ustach ale nie aż ta jak kolejny odcień który pokaże wam ;)  Na końcu pokaże wam jak kolory wyglądają mniej więcej ;) ciężko pokazać prawdziwy kolor tych pomadek bo aparat różnie pokazuje kolory ale opowiem wam przynajmiej moją opinie :D  
Pomadka jest świetna! zastyga momentalnie na ustach i świetnie się utrzymuje oczywiście przy jedzeniu trochę mniej bo wiadomo jemy tłuste posiłki itd ale bez jedzenia może się utrzymać nawet do 6 godzin , mi utrzymała się może tak 3-4 godz z małą poprawką bo dużo piłam i jadłam i po prostu siłą rzeczy się starła trochę od środa ale wytrzymała by jeszcze dłużej bez poprawek pewnie do 5-6 godz lecz ja lubię jak pomadka jest w "całości" :D Kolor taki którego szukałam miesiącami jest to zamiennik bodajże pomadki od Kylie Jenner koloru Dolce ;) Idealna jak dla mnie na co dzień i jestem w niej zakochana <3


Colourpop  "limbo"


 To był mój pierwszy kolor który zamówiłam zamiennik pomadki od Kylie Jenner "true brown" Jest to prawdziwy ciemnybrąz , nie wszystkim będzie  się podobał i nie każdy odważy się go nosić na co dzień lecz dla mnie mocny kolor brązu to nie problem uwielbiam nosić również pomadki ciemne ;) Utrzymuje się także bardzo długo na ustach ale trzeba uważać przy nakładaniu ;) szybko zasycha więc same plusy ;) 

Podsumowując: Pomadki matowe są cudowne! bardzo trwałe i świetne w nakładaniu ,zasychają na prawdziwy mat ,jak dla mnie to najlepsze pomadki które mam a mam ich bardzo dużo ;) świetnie sprawdzają się te kolory na co dzień ;)


Swatche pomadek ;) 
 Lewa-limbo Prawa-Beeper


pomadki na moich ustach ;) (trudno ująć kolor dokładny pomadki ale próbowałam jak najlepiej :D )

"limbo"


"beeper"




 

 

Kilka moich stylizacji ;)











6 komentarzy :

  1. Moje pierwsze wrażenie niezbyt dobre, ale na ręce wyglądają genialne. Bardziej przypasował mi kolor "limbo".

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki świetne, może sama się skusze :)
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolory pasują do cb 😇

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam! Prowadzę bloga fanowskiego o aktorce Natalii Oreiro, którą możesz znać z telenoweli "Zbuntowany Anioł". Jeśli chcesz wiedzieć co się u niej dzieje, to zapraszam do odwiedzenia mojego bloga :)

    Poza tym robię szablony na blogi, więc jeśli chcesz mieć swój własny niepowtarzalny szablon, jakiego nie ma nikt na blogspot po prostu napisz do mnie :)

    Ps. Może dodamy się do obs? :)
    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny brąz. Mi niestety taki ocień nie pasuje, ale Tobie w nim świetnie ;)
    [blog]

    OdpowiedzUsuń

Fast Blinking Hello Kitty