niedziela, 3 lipca 2016

~Ulubieńcy czerwca ~

Hej moi kochani !  Nadszedł czas na podsumowanie miesiąca czerwca :) Pokaże wam i opowiem o kosmetycznych ulubieńcach tego miesiąca oraz o nowościach które kupiłam i dopiero kupię ;) 
Mam nadzieję, że post się wam spodoba! :) Postanowiłam dodać trochę nowości w moim blogu dlatego postaram się w każdym miesiącu zrobić ulubieńców jeżeli takie oto będą ;) 



Pierwsze ulubieńcy to oczywiście cudowne toniki do twarzy firmy ziaja i evree :) Który lepszy? Oczywiście na pierwszym miejscu u mnie jest tonik z evree ma cudny różany zapach elminuje zaczerwienienia poprawia cerę jest cudowny ! spełnia swoje zadania tak jak jest napisane na etykiecie i dobrze mi służy ;) Tonik ziaja to także dobry produkt ma ładny łagodny zapach jedynie atomizer nie jest za wygodny bo trzeba kilkanaście sprysknięć żeby coś więcej wyleciało z niego :D Lecz jestem zadowolona z obu toników ;) Ziaja jest u mnie dostępna w każdym sklepie natomiast Evree miałam ciężko zdobyć :( Ale przystanę na toniku z Evree nawet gdybym miała go z internetu sprowadzać to jest to mój ulubiony <3 




Kolejne produkty to produkty z firmy ziaja. 
Oliwkowy płyn dwufazowy do demakijażu ;) Jest to tak naprawdę drugi typ płynu który uwielbiam z tej firmy , miałam także niebieski płyn dwufazowy i świetnie się sprawdzają , pokochałam oliwkowe produkty do demakijażu mogę zmyć szminkę z ust bądź przemyć cała twarz i jest łagodny ;)  Jedynie to mógłby być w wersji większej ;) 
Drugim produktem jest krem oliwkowy do cery suchej i normalnej. Po prostu cudo! moja skóra była tak bardzo sucha łuszczyła się w jednym tylko miejscu w okolicy ucha po użyciu tego kremu wszystkie problemy znikneły ;) Jestem jeszcze ciekawa czy będzie on dobry jako baza pod makijaż ,ale tego nie jestem pewna iż jest mega tłusty lecz mega skuteczny i super pachnie ;) 



Moje cudowne odkrycie tego miesiąca to ten oto szampon fryzjerski <3 Kosztował ok 40 zł ale to najlepsze wydane pieniądze moim zdaniem ;) Ma on za zadanie nadać blasku i rozświetlić włosy ;) Moje włosy są cudowne po tym szamponie! Miękkie pełne blasku i wyglądają na "wypoczęte" i są pełne blasku, bardzo przyjemny zapach ma szampon i spełnia swoje zadania ;) 




To moje największe odkrycie po prostu miesiąca a nawet miesięcy ! Ta maseczka spełniła swoje zadanie w 200%! poprawiła moją skórę niesamowicie :) Poprawił mi się koloryt skóry i to strasznie, wszystkie zaczerwienienia zabarwienia znikły ! na pewno będę tej maski używać cały czas ;) 


Teraz trochę niekosmetycznie ale musiałam pokazać wam ulubione etui ! Jest mega miękkie i super telefon wygląda w tej obudowie :D Kolor zielony "oczodajny" (zdjęcie nie pokazuje aż tak rzeczywistego koloru ;) Bardzo mi się podoba i będę nosić je cały czas ;) 



A co sobie zamówiłam?  już wam pokazuje! Jest to Pomadka matowa Colourpop ultra matte w odcieniu "limbo" jest to czekoladowy brąz, prawdziwy brąz którego szukałam miesiącami ! zdecydowałam, że spróbuje i zamówię akurat był na allegro ;)



No to nadszedł czas by pokazać wam co zamierzam sobie jeszcze kupić :) 


Piękna mgiełka Od Victorias Secret ! Zapach to Red plum&Freesia. Nie mam pojęcia jak na żywo pachnie kierowałam się opiniami dziewczyn na yt oraz tym, że to zapach owocowy słodki ;) na początek zamówię sobie mniejszą wersje i zobaczę czy mi się spodoba ;) 



Płyn do demakijażu a raczej olejek bo tak jak pisałam ostatnio strasznie polubiłam olejki do zmywania makijażu ;) Zamierzam go wypróbować i zamówić w najbliższym czasie ;) Jest większy niż mój płyn oliwkowy z ziaji dlatego myślę, że będzie jeszcze lepszy i na dłużej mi starczy! :) 


I to na tyle dzisiaj ;) Jeżeli post się wam spodobał to zachęcam do zostawienia coś po sobie w formie komentarza ! :) 
I zapraszam  na moją stronę na fb :) 

18 komentarzy :

  1. Ciekawi ulubieńcy :) Bardzo podoba mi się kolor pomadki ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetni ulubieńcy! Pomadka bardzo ładna, jednak nie wiem czy bym w niej dobrze wyglądała :)
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super ulubieńcy,ciekawy post,super !! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam produkty ziaji :)

    https://zuzienkaimamak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Etui miałam to samo! :)
    Zapraszam http://werablogerkaa.blogspot.com/2016/07/atut-kazdej-kobiety-2.html#more

    OdpowiedzUsuń
  6. Super produkty, a ta pomadka, którą zamówiłaś jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. UWIELBIAM PRODUKTY Z ZIAJI :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post :D
    Gdzie można kupić tą maseczke o której pisałaś? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczkę Panda można znaleźć w sklepie Sephora :)

      Usuń
  9. Jestem zainteresowana zakupem produktów z Ziaji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mgiełka podobno boska, świetni ulubieńcy. :)

    http://ms-black-lady.blogspot.com/2016/07/test-matowych-pomadek.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Także zamierzam zakupić mgiełkę z Victoria's secret :) Świetni ulubieńcy ! :) Zauważyłam u ciebie również mojego ulubieńca jakim jest różany tonik - rewelacja !:) Masz cudowny styl pisania bloga :) Oby tak dalej :*
    Pozdrawiam, MALWINA-JULIA.BLOGSPOT.COM ♥ZAPRASZAM♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszyscy zachwalają ten krem oliwkowy z Ziaji, po Twoim poście muszę i ja go w końcu wypróbować! Buziaki:*
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. mam mgiełke z Vs i jest przecudowna!
    s-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo! Świetni ulubieńcy. Widzę, że podobnie jak ja, jesteś fanką firmy Ziaja, hah ;)
    Sama stosuję ten krem oliwkowy i także stwierdzam, że jest świetny. Mgiełka w Victorii Secret jest cudowna, zarówna ta, którą chcesz kupić, jak i Coconut Passion. Sama posiadam i używam od jakichś 2 tygodni, a w ogóle nie widać stosowania. Jest trwała i bardzo wydajna, dlatego serdecznie polecam. A zapach... najlepszy!
    Pozdrawiam i zapraszam - http://stylowka4u.blogspot.com/2016/07/36-tonight-we-are-young-so-lets-set_6.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam tonik z serii ziaja liście manuka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo! o toniku z Evree nie słyszałam. Zawsze ZIAJI używałam. Muszę wypróbować. Dzięki! :)
    Zapraszam również do siebie

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo przyjemny post. Uwielbiam tego typu notki, bo mogę znaleźć swoje nowe kosmetyki. Urzekło mnie etui, urocze jest. Pare kosmetyków sama używam :)

    OdpowiedzUsuń

Fast Blinking Hello Kitty