czwartek, 28 lipca 2016

Ulubieńcy lipca

Dziś mam dla was ulubieńców lipca. Moje produkty, których używam i jestem z nich bardzo zadowolona i na mojej skórze świetnie się sprawdzają. 


Pierwszym ulubieńcem a raczej ulubieńcami są pomadki matowe płynne z Golden Rose, numer 2 i 5. Są strasznie trwałe bo utrzymują się ok 4-5 godzin. Wyglądają na ustach świetnie są idealne na lato do noszenia na co dzień jak i na imprezy. Świetnie się je rozprowadza i mają delikatny przyjemny zapach.



Pomadka nawilżająca Isana o smaku arbuzowym <3 Mój ulubieniec zaraz po masełku z nivea vanille&macadamia , świetnie pachnie i nawilża , stosuję ją kilka razy dziennie. Nie nawilża aż tak mocno jak te masełko z nivea ale efekt jest zadowalający , miło się ją rozprowadza na ustach idealna na lato ;) Jest w sztyfcie to kolejny plus dlatego, że można ją zabrać do torebki ;) 



Następni ulubieńcy to odżywka fryzjerska By Fama, która świetnie pachnie, pomaga rozczesywaniu włosów, chroni je przed wysoką temperaturą i ma jeszcze wiele innych zalet. Drugim produktem jest woda morska w sprayu, świetnie się sprawdza i na pewno kupię ją kolejny raz, używam ją na wilgotne włosy wgniatam rękami a gdy przeschną to robię warkoczyki bądź zwijam włos w jedną stronę a później w kolejną zaplatam jak warkocze tylko z dwóch "splotów" (ciężko to opisać :D ) i zostawiam tak je na noc a rano cieszę się cudownymi falami/lokami mają dość mocny skręt ,świetnie wyglądają :D 
 


Ulubieńcy następni to mgiełki . Mgiełka  Victoria Secret o zapachu śliwki i frezji bodajże , jest dość pojemna ma ok 250ml i świetnie się sprawdza na lato, pokochałam ten zapach i na pewno kupię kolejne :) Następna to mgiełka z Bershka, kupiłam na promocji za ok 20 zł jestem z niej zadowolona pięknie pachnie , lecz jest gorsza niż ta z VS.



Bronzer z bell , kupiłam w Biedronce był bardzo tani ok 13 zł i za tą cenę warto go kupić ;) Nie mogę napisać w 100% jak się sprawdza, za mało go używam lecz polubiłam ten produkt od razu, świetna pigmentacja kolor idealny ,Jak się długo utrzymuje ? hmm na razie tylko mogę powiedzieć lecz bardzo polubiłam się z tym produktem :D 


Kolejne cuda to pomadki Colourpop moje kolory to "limbo" oraz "Beeper" utrzymują się bardzo długo , zbliżony czas do pomadek z Golden Rose a nawet lepsze . Zdecydowanie jest to mój nr 1 :) Długo szukałam takich kolorów brązu.  Na pewno będę do nich wracać ;) Colourpop i Golden Rose to dwie firmy pomadek które wielbię <3 Ulubieńcem jest także pędzel do brązu/różu wielofunkcyjny jest jak dla mnie , miękki i świetnie się z nim pracuje ;) :D 


Pomożecie w wyborze podkładu ?
Obecnie używam podkładu Lirne City Matt z którego jestem zadowolona ale nie do  końca , mam także krem CC z Bell Hipoalergiczny oba produkty są okej ale szukam czegoś lepszego.. :) 

 
 
 

13 komentarzy :

  1. chętnie przetestuje odzywkę fryzjerską, mmm arbuzowa pomadka brzmi bardzo smacznie ;)
    pomocny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bronzer i pomadki z Golden Rose nas oczarowały *0* <3 Ooo widzimy, że jest i mgiełka, my właśnie jakiejś szukamy :)) Super wpis ! Pozdrawiamy i ślemy buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze super ulubiency ale zaciekawila mnie pomadka Golden rose
    Czy masz jakiś osobny post o tym ? Lub czy będziesz miała? Chciałabym zobaczyć jak wyglądają na ustach
    Www.szerily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moim blogu pojawiły się już pomadki Golden Rose w "Świat kosmetyków" przejrzyj dokładnie moje wpisy ;) są swatche na rękach ;) Ale myślę, że w najbliższym czasie zrobię jeszcze solidniejszą recenzję ich wraz z kolorami na ustach ;)

      Usuń
  5. Ładne zdjęcia.
    Na tyle zasłużyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolorki pomadek z Golden Rose. Słyszałam o nich sporo dobrego, chyba czas skusić się na taką jedną :).

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam żadnego z tych kosmetyków.

    Pozdrawiam!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomadka arbuzowa, uwielbiam. Widzę, że masz dużo ulubieńców.
    Dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mam zamiar kupić pomadki z golden rose ;) tylko inne kolory, są super ;)

    >> http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Golden Rose chyba mnie porywa ostatnio :)

    Zostaje i obserwuje. :) Zajrzyj też do nas tam jest recenzja kosmetyków w tym podkładu: www.projekt-nn.blogspot.com  

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli chodzi o podkład polecam REVLON jest dosyć drogi, ale warty swojej ceny :)
    obserwuje
    http://fashionblackqueen.blogspot.com/ możesz zaobserwować :P

    OdpowiedzUsuń

Fast Blinking Hello Kitty