poniedziałek, 11 lipca 2016

Recenzja/evree/ziaja\outfits

Mam dla was dziś małą recenzje dwóch toników do twarzy, już pojawiły się one na moim blogu lecz w ulubieńcach. Dziś mogę coś więcej na ich temat napisać :) Oprócz toników pojawi się także olejek do demakijażu oraz stylizację zrobione przeze mnie w programie który niedawno odkryłam! (podlinkuje później wam stronkę) No to czas na recenzję i pokazanie wam co dla was przygotowałam! 


 
 

Tonik Evree to najcudowniejszy tonik na świecie! <3 Ma cudowny rózanny zapach, wygładza skórę poprawia koloryt, tego się właśnie po nim spodziewałam! Długie polowanie na niego opłacało się (teraz jest już w rossmanie także jest okej :D ) Nie podrażnia on moich oczu ani skóry, jest łagodny do suchej i mieszanej cery bodajże :D Polecam go i oceniam na 10/10 ;)



Tonik ziaja kupiłam z racji tego, że  nie mogłam znaleźć tonika z evree, kupiłam bo kosztował ok 7zł i wydawał się być dosyć dobry, produkty z ziaji zawsze uważałam za dobre i świetnie się na mojej skórze sprawdzały lecz ten tonik cudów z mojej skóry nie zrobił, muszę go użyć skoro kupiłam eh  :D Lecz drugi raz nie kupię dlatego, że on nie robi nic z skórą , trudno mi powiedzieć czy pogarsza moją skórę dlatego iż używam innych kosmetyków do twarzy które mają polepszyć ją i rzeczywiście po nich skóra jest lepsza niż była kiedyś  . Daje mu 3/10

Podsumowanie: Po toniku z evree mam gładką skórę nie to co przy toniku z ziaja który nic nie robi z skórą. Po toniku z ziajii mam wrażenie że skóra jest taka "twarda" :D wręcz przeciwnie niż evree , dlatego stawiam na Evree a z ziajii tonk zużyje ale nie ma szału ! :D 

 

Kolejny produkt to olejek do demakijażu z Evree, polecała go Ewa z RLM  na yt zachwycała się nim dlatego postanowiłam kupić i spróbować szczególnie, że produkty są już dostępne w rossmanie <3 :D Co ja o nim sądze? hmm.. Zapach dziwny ale nie jest źle , nie ma efektu wow ,trochę mam mgłę w oczach po jego stosowaniu mam takie wrażenie. Spróbuje jeszcze płynu micelarnego z tej firmy i zobaczę który produkt lepszy. Na tą chwilę mogę powiedzieć że olejek jest dobry jest okej ale też szału nie ma :D Dałabym mu takie 7/10.


A teraz moje słynne stylizację które stworzyłam w tym pięknym programie który wam zaraz podlinkuje :) Vlogerka polecała przydatne strony , patrze a tu takie cudo! jestem zachwycona :) teraz będę tworzyć stylizację tylko na tej stronie! :) 







 I jak podobał się wam post ? :) 
Zachęcam do komentowania ;) 

 

8 komentarzy :

  1. Ciekawe kosmetyki. Pierwsza propozycja stylizacji podoba mi się najbardziej :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli chodzi o serię ziaji z liśćmi manuka, także sie trochę rozczarowałam, pomimo iż bardzo lubię tę firmę. Krem z tej linii bardzo wysuszał mi cerę.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    http://styleveline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylizację fajne połączenia ;) kosmetyki również ciekawe tomików nie używał ale płyn z Palmolive jest świetny pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizację fajne połączenia ;) kosmetyki również ciekawe tomików nie używał ale płyn z Palmolive jest świetny pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam żadnego z tych produktów :) Bardzo ładne stylizacje ;)
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacje. Nie używałam tych kosmetyków, aczkolwiek jestem ciekawa zastosowania tego drugiego, którego oceniłaś 3/10 :) Pozdrawiam, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie testowałam żadnego z tych kosmetyków :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Fast Blinking Hello Kitty