wtorek, 24 maja 2016

modowy przegląd




Kochani moi ! pogoda świetna za oknami słoneczko i cudowne lato <3 Jestem optymistycznie nastawiona do życia , mam wakacje odpoczywam ;) mam też dużo czasu by dla was wrzucać różne różności :D


U mnie taka świetna pogoda , zielono kolorowo za oknem ;) a jak tam u was? :) 



Przygotowałam dla was też przegląd ciuchów które wyciągnełam już z szafy ;) Powoli lato się zaczyna więc trzeba zaopatrzyć się w letnie ubrania ;) 






Hmm to jak to mam w zwyczaju pokaże wam stylizacje różne ciuszki które mi wpadły w oko ;) 






















AKCESORIA














PERFUMY
























4 komentarze :

  1. Bardzo Fajny wybór!
    ----
    http://styluliczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne te okulary i case! a co do ciuchów to widzę, że masz ciekawy styl. obserwuję i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zestawienia i świetne akcesoria !! :)) www.julliexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Fast Blinking Hello Kitty