sobota, 14 maja 2016

Ciuchy i kosmetyki ;)

Przygotowałam dla was zestaw moich nowości które w ostatnim czasie nabyłam :) Oraz moich ulubieńców ;)









 Lakierów mam znacznie więcej ale to moje ulubieńce <3 




Balsam prostujący włosy :) Mega pachnie, jest cudowny ;) 




Stylizacje które wpadły mi w oko ;) Macie jakieś swoje ulubione stylizacje ? :) Ja mam bardzo dużo ulubieńców :D 






























Mogłabym jeszcze więcej pokazywać moich ulubieńców ale co za dużo to nie zdrowo! :D W następnych blogach kolejni moi ulubieńcy z sklepowych internetowych półek :D 

A tymczasem muzyczni ulubieńcy! :











A taki organizer na moje kosmetyki zamówiłam na allegro ;) 
Jak mi przyjdzie to zrobię recezję dodatkową i pokaże wam w nim moje kosmetyczki :D :) 

16 komentarzy :

  1. Genialna biżuteria ! :) Ubrania nas oczarowały, całkiem nasz gust ! <3 Idziemy odsłuchać piosenki :D Pozdrawiamy http://agssymi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne stylizacje :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku jakie cudne lakiery!
    Ja też ostatnio kilka nabyłam :D
    Na promocji w Rossmannie.
    Niedługo będzie z nimi haul \, więc zapraszam <3

    http://powiazanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne bransoletki! Delikatne i urocze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna bluzka :)

    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stylizacje!:)
    Pozdrawiam:)
    www.magdalenaw.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne, mnóstwo inspiracji :-)

    www.agnieszkaa17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne nowości i bardzo ładne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne nowości, dużo inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dużo fajnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne ubrania. Podoba mi się ich asortyment. Poklikane! Bransoletka z imieniem! <3
    flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna bluzeczka, a co do tego lakieru prostującego to muszę wypróbować, bo ostatnio każdy włos staje mi w zupełnie inną stronę... super post, pozdrawiam :) http://goodspatula.blogspot.com/2016/05/pomadki-do-torebki.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń

Fast Blinking Hello Kitty