czwartek, 26 maja 2016

outfit


Hej ! :) Dziś czwartek a czuje się jak by była niedziela :D Pogoda taka sobie :/ nie lubię takich dni i atmosfery niedzielnej :/ to oznacza nudę i zamułe   :/ :D  Z nudów już nie wysiedziałam więc postanowiłam wam pokazać parę  outfitów :D 
Modowe ciekawości ;) 










A jak wy lubicie się malować i ubierać ? 
ja pokaże wam jak ja lubię się ubierać i malować na przykładzie zdjęć z internetu ;) 
A za niedługo może wrzucę mój własny outfit i makijaż ;) 



Makijaż w moim stylu ;)










Usta w moim stylu ;)










Outfit w moim stylu ;) 















Ciąg dalszy ciekawości modowych ;) 












Lubicie tatuaże ? 
Ja lubię ale jeżeli są małe , pokaże wam które mi wpadły w oko ;) nie wszystkie ładnie się prezentują ale te są megaa <3






Ten nie należy do małych ale wpadł mi w oko ;) jest świetny ;) 





















8 komentarzy :

  1. Bardzo fajne zdjęcia, mam podobny gust :)
    Powodzenia i pozdrawiam
    http://betterglame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez chwilę wygląd bloga był jakiś dziwny, ale po chwili wrócił do normy :D Pierwsza sukienka jest śliczna.
    http://livpositivblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. te sukienki są przepiękne :) makijaż również :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Supi post! <3
    http://styleofnikki.blogspot.com/
    (Sory za spam xd)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze kilka stroi prezentują kobiecość połączoną z elegancją, ale do takich krojów trzeba mieć figurę. Z tego wszystkiego najbardziej praktycznym i ładnym przy okazji jest trzeci outfit z twojej listy ''stylizacji w twoim stylu'.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie wielopasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Fast Blinking Hello Kitty