piątek, 20 maja 2016

kosmetyczny świat

Kochani moi już po maturach , w końcu oficjalnie wakacje więc też dużo wolnego czasu <3 dziś dla was przygotowałam moje ulubieńce kochane czyli pomadki matowe z mojej kolekcji :D Zobaczycie jakie posiadam oraz jak się prezentują na moich ustach :D 
W świetle trochę inaczej wygląda to wiadomo ,ale starałam się zdjęcia robić wyraźne :D 


A więc po kolei ....



golden rose -crayon nr 15 
Super pomadka matowa w kredce ,jeśli chodzi o opakowanie to jest genialne. Nigdy nie przepadałam za taką kredką bo trzeba ją temperować ale okazało się, że to nie aż tak straszne :D 
Natomiast jeśli chodzi o kolor to kompletne dno wgl mi nie pasuje . Źle maluje mi się nią usta :/ 




 golden rose liquid matte lipstick nr 01
jest to najjaśniejszy kolor z tej serii u mnie sprawdza się on znakomicie, świetnie pachnie co mnie zdziwiło i jest cudowny w nakładaniu ;)




golden rose -crayon nr 01
Ta pomadka w kredce to cudo <3 zakochałam się w niej od pierwszego zobaczenia i nałożenia jej na usta :D kolor idealny nie to co nr 15 o którym wspominałam powyżej , jest cudowny w nakładaniu na usta, piękny kolor-brązowy ale ciemny przechodzący trochę w bordo ;) 




golden rose liquid matte lipstick nr o5
Kolejny ulubieniec <3 cudowny w nakładniu jak wszystkie zresztą pomadki matowe z Golden Rose :) utrzymuje się długo na ustach ;) Zdjęcie średnio mi się udało ale najważniejsze, że widać trochę koloru pomadki  ;)  



Wibo nr 1 :) 
To także mój jeden z najlepszych kolorów, który utrzymuje się mega długo ale nakłada go się średnio trzeba się pomęczyć trochę ale nie ma jakieś tam tragedii :D na kolor polowałam bardzoo długo :D




Kolejny odcień z serii Wibo to nr 4 ;) czerwień .Jakoś mało używana przeze mnie a to przez to że teraz moim ulubieńcem z kolorów ciemnych jest a właściwie są pomadki matowe powyższe z golden rose ;) 





NYX soft matte lip cream -11
Świetny kolor różowy ale nie rzucający się w oko,idealny na codzień :) kolejny ulubieniec :) bardzo ładnie pachnie i świetnie się nakłada na usta ;) 



bourjois Velvet matte nr 17
Szczerze... to rozczarowałam się po opinii wszystkich, że ta pomadka matowa jest super itd itd... stwierdzam że szału nie ma... Jest dosyć dobra świetnie się rozprowadza, zapach ujdzie... Długo trzyma się, lecz jeśli chodzi o kolor... hmm w rzeczywistości zapowiadało się że będzie to odcień ciemniejszy... a na ustach po nałożeniu to taki marny efekt ;) szukałam brązu lecz ciemnego wyrazistego ;) takie 6/10 ;) 



Dobra teraz z moich nowości czas się pochwalić co kupiłam w ostatnim czasie :D 

Mój wyczekiwany organizer na kosmetyki już mój ;) 




Torebka idealna na lato ;) Nowa nie jest lecz mało używana więc można powiedzieć, że jak nowa :D 


A teraz powiem wam co chce sobie kupić ;) 
Fryzjerska odżywka do włosów ,jest mega , dziś w salonie jak i za każdym razem mi psika włosy fryzjerka taką odżywką i za każdym razem wyglądają mega! i idealna na rozczesywanie i kołtuny ;) 



EVREE TONIK DO TWARZY RÓŻANY KWAS HIALURONOWY
Wyjątkowy różany gest pielęgnacyjny! Bezpośrednia aplikacja na twarz za pomocą wygodnego atomizera przyczynia się do bardziej wydajnego wnikania składników odżywczych w skórę. Idealnie odświeża skórę i nadaje makijażowi naturalne wykończenie.
Skladniki aktywne:
- woda różana
- kwas hialuronowy
Działanie:
- wycisza zaczerwienienia
- poprawia kondycję skóry
- przywraca naturalne PH
Wygodna aplikacja w fromie mgiełki.

    7 komentarzy :

    1. Nowe matowe szminki Golden Rose są genialne ;)bardzo mi się podobają i są mega trwałe ;)

      OdpowiedzUsuń
    2. Ile pomadek. Ta brązowo-bordowa, jak dla mnie wygrała. Jest nietuzinkowa i świetnie się prezentuje.

      OdpowiedzUsuń
    3. Uwielbiam matowe szminki, ślicznie się prezentują. :)
      http://queen-of-moon.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    4. mam tę pomadkę z golden rose i uwielbiam ją :D ma cudny kolor :)

      http://jestem-folta.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    5. Pomadki z nyxa są rewelacyjne według mnie. ☺
      Świetnie

      http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    6. Pomadki z nyxa są rewelacyjne według mnie. ☺
      Świetnie

      http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    7. też mam maty od GD, tylko nieco inne kolory, bo w brudnych różach bardziej siedzę. ;) i w sumie o wiele lepiej nakłada mi się te w kredce niż w płynie, więc podejrzewam, że na trzech kolorach kredek się nie skończył. ;)
      pozdrawiam.
      http://poprostumadusia.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń

    Fast Blinking Hello Kitty