środa, 11 maja 2016

Kosmetyki/ stylizacje Inspiracje ;)

Ostatnio dużo pomadek płynnych pojawia się w mojej szafce :D Uwielbiam się malować i lubię dobrze wyglądać :) Pokaże wam moją cudowną kolekcję ;) 


Moja kolekcja : 

Szmineczki/pomadki matowe :) 




Kolory prezentują się następująco




Pomadki/balsamy




Stylizacje ;) 

Uwielbiam modę, kocham doradzać innym w doborze ubrań oraz kosmetyków :) A wy lubicie się stroić i malować? :D mam kilka internetowych propozycji :) 









Kocham wiosnę uwielbiam lato gdy wszystko budzi się do życia, jest wesoło i można iść na spacer i ubrać się żywo oraz zrzucić zbędne kurtki i ciepłe ubrania :D Wy też tak macie ? :)












Uwielbiam malować paznokcie różne wzorki, kolory ;) Już nie umiem się doczekać aż pójdę na studium i nauczę się wizażu jak i malowania i zdobienia paznokci ;) Kocham makijaże różnego rodzaju oraz malowanie paznokci i  dbanie o nie  ;) 


Paznokcie 










Makijaż

















Makijaż krok po kroku ;) Znalazłam ciekawości w internecie :)
Ja ostatnio "jaskółkę" robiłam i coraz lepiej wychodzi ;) kwestia wprawy ;) 



Moja "jaskółka"






Krok po kroku... 








Sprzedam pomadkę płynną ;) 
więcej info tu :







12 komentarzy :

  1. Pomadki z Nyxa i Bourjois są naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, podawaj źródła zdjęć, bo nie można tak brać czyichś prac bez ich podpisania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość dziewczyn tak dodaje to jest blog , nie kopiuję niczego od kogoś tylko z internetu z grafiki ;) i dodaje moje zdjęcia także, więc nie widzę w tym problemu ;) a piszę, że zdjęcia są z internetu... wystarczy czytać ;)

      Usuń
  3. Piękne zestawy,pozdrawiam życzę powodzenie ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam ten balsam babylips
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pomadka z bourjois-cudo, niestety trochę drogo, a za tą cenę można mieć coś lepszego:) fajny post, można coś z niego wynieść, pozdrawiam ;) http://goodspatula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeci kolor pomadki jest śliczny! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam niezla kolecja szminek firmy nyx i jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam niezla kolecja szminek firmy nyx i jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kolekcja :)

    High Five? ;)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam pomadki z nyx i styl Jessici Mercedes :)
    Kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna kolekcja ja uwielbiam się stroić i malować ale dłużej mi schodzi wtedy gdy tylko mam jakiejś uroczystości :)
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Fast Blinking Hello Kitty