sobota, 12 marca 2016

Kosmetyki,moda,fryzury :)

Na sam początek pomóżcie wybrać mi kolor włosów! Nie mam pojęcia na jaki kolor mam zafarbować sobie ;D obecnie mam kolor włów taki jak na moim profilowym zdjęciu na fb ,oto link
https://www.facebook.com/wiktoria.paterman

Mój naturalny kolor to blond dość jasny, jak się domyślacie muszę co jakiś czas farbować iż odrost blond na czarnym tak sobie wygląda :) 


Wrzucam teraz zdjęcia i wyraźcie swoje opinie jaki kolor może mi pasować ,chętnie wysłucham waszych opinii i rad :) Obecnie mój kolor przypomina coś kolor z zdjęcia z lewej strony ;) (dodam jeszcze, że byłam u fryzjera i moja fryzjerka stwierdziła, że mam włosy niesworne!. Iż na odrostach wyszedł mi kolor jaśniejszy a na reszcie włosów normalny chociaż był odcien czy nawet dwa odcienie ciemniejsza farba niż na reszcie, idzie się załamać haha :D ). 





Pokaże wam teraz jakich kosmetyków używam i bardzo jestem z nich zadowolona! :) 



Maska fryzjerska jest genialna mam juz z 2 lata napewno! strasznie dużo jej jest i wystarcza na bardzo długo :) Ma piękny zapach! Schauma hmm w sumie rok temu niecały farbowałam włosy była w opakowaniu z farbą i strasznie pomogła moim włosom od tego czasu używam jej :D Ostatnia maska/odżywka nie pamiętam dokładnie co to bo dostałam ją od koleżanki  , jest z avonu. Ma przyjemny zapach i również po jej użyciu włosy naprawdę wyglądają jak od fryzjera. Podsumowując to moje 3 najlepsze kosmetyki do włosów. Jest ich więcej ale śledźcie mojego bloga może za niedługo wrzucę więcej, :) 


Krem do rąk i krem do twarzy .Coś wspananiałego, piękny zapach oraz przystępna cena ;)
Krem do rąk :Eveline-Rossman
Krem do twarzy: Natura effects- Avon 




A oto moje ulubione szminki matowe do ust! 






Cudowny perfum! <3 moje marzenie, chętnie bym sobie go kupiła! :) 

Miss Dior Blooming Bouquet jest subtelną kompozycją kwiatową, która celebruje piękno pączków kwiatów oraz jedwabistą miękkość ich płatków. To delikatne odbicie odwiecznej, legendarnej już miłości, jaką Christian Dior darzył kwiaty. Subtelne odcienie kobiecości, idą w parze z nowymi, czystymi liniami oraz kwiatowymi kolorami w projektach, które dla Domu Mody Dior Haute Couture tworzy Raf Simons. W Miss Dior Blooming Bouquet pojawia się akord peonii, róża, białe piżmo i sycylijska mandarynka.



7 komentarzy :

  1. Uważam, że bardziej będzie pasowała Ci fryzura taka jak na lewym zdjęciu :3
    paciulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kosmetyki extra a fryzura bardziej mi sie podoba te loki. Moge polecic ci perfumy coco channel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do włosów wg mnie ładniejsze te proste 😊 ale na to tam się nie znam 👌 cudny post 💖
    angelll-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolor na tym lewym zdjęciu :) a co do pomadki z wibo jest super też mam wszystkie kolory i sa bombowe :) http://www.sayaen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że powinnaś spróbować z jasnym blondem :)

    Pozdrawiam i zapraszam!
    http://crybb-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście wybrałabym czarno-biały!
    Szczególnie podkreśli kolor Twoich oczu :)

    Zapraszam ♥
    http://tajemnicze--drzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Fast Blinking Hello Kitty