wtorek, 29 marca 2016

Outfit

Hej wam ! jak tam po świętach, odpoczeliście trochę?  ja troszkę tak ale nie chce mi się jutro do szkoły iść, leniwa się strasznie zrobiłam. Chwilę odpoczełam od bloga od pisania postów ale teraz czas na kolejny post o modzie ;D 


Pokaże wam trochę outfitów które mi wpadły w oko, być może i wam wpadną ;) 

Outfit na codzień w sam raz dla nastolatek  :) 





Uwielbiam takie stylizacje w sam raz na codzień jak i też do szkoły ;) piękne ;)










A co wy na takie stylizacje na imprezę ? jak dla mnie stylizacja wygodna elegancka i dobrze bym się czuła w niej :) 










Ostatnio mam fazę na szminki matowe i szukam odpowiedniej dla mnie i koloru na codzień by pasował do mnie :) kocham się malować mam nawet dwie szmineczki jedną z golden rose jedną z wibo w płynie lecz odcienie są ostre, czerwone i nie pasują one do szkoły , nie do wszystkich okazji pasują więc dodam kilka których mi wpadło w oko :D 








A oto moje cudeńka <3 







7 komentarzy :

  1. Cudowne i bardzo ciekawy wyglad bloga. Na pewno zostane na dluzej
    http://wecanhaveadream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje na co dzień wybrałaś śliczne, a te na imprezę niezbyt mi się spodobały.
    Tego typu buty wyglądają nieco tandetnie.

    Pozdrawiam :* CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne stylizacje. Widać, że masz dobry gust.
    Obserwuję :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne stylizacje! <3

    Zapraszam do siebie :)
    http://a-staszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Fast Blinking Hello Kitty