sobota, 19 marca 2016

Toaletkowy raj ;) opiy ,wszystko i nic :D

Dziś pokaże wam kilka pięknych toaletek oraz moją jaką już mam od jakiegoś czasu :) Dobrze, że za oknem już wiosennie bo zima to coś strasznego ! nienawidzę zimy ;) czekam aż będzie ciepło i skończy się już szkoła ;) Odliczam już dni do końca roku :D 



Taką toaletkę posiadam <3 Jest cudowna :3



A marzeniem każdej kobiety mieć takie toaletki w domku <3 







1.






2.







3. 







4.





5.



Ta toaletka wpadła mi najbardziej w oko <3 









A teraz do odmiany może cytaty ? Uwielbiam rap/hip hop to moje życie :) może wpadnie wam w oko kilka cytatów bądź spodobają się wam kawałki które dodam ;) 


Z nut to moje propozycje,oczywiście masę piosenek mogłabym dodać ale nie starczyłoby czasu na to :D więc dodam dwie najlepsze moje <3









Czas na cytaty ;) <3 Dziś na blogu miks postanowiłam zrobić :D coś do odmiany Modowe inspiracje oraz cytaty <3 :D 




Do dziś się sprawdza w trudnych sytuacjach, że lepsza gorzka prawda niż słodkie kłamstwa. – Hades – HIFI Banda feat. Raku – Między prawdą a betonem

Coś we mnie więdnie kiedy Ciebie nie ma. I czuję jakby zatrzymała się ziemia. – Ch.Z Unikat – Jak Miłość To Na Zawsze

Budzę się każdego dnia. Gdyby tylko mógł cię mieć. Kochał bym się z tobą. Walczył o ciebie, jak lew. – Gang Albanii ( POPEK)

Lepiej żebyś pił niż palił – twierdzi społeczeństwo – z tym że ziele to spokój, alkohol to szaleństwo. – Bas Tajpan – Nowy Protest

W każdym detalu, akordzie i dźwięku, bez Ciebie życie nie miałoby sensu – O.S.T.R.

9 komentarzy :

  1. Toaletki są super, chciałabym mieć jedną w moim pokoju :) Numer 2 podoba mi się najbardziej.

    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award! Więcej szczegółów znajdziesz na moim blogu :)

    ♥ Mój blog - klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie mam parcia na toaletkę :) twoja jest ładna^^
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  3. mi najbardziej podoba się ta 2 c;
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Toaletki są super, kiedy sobie zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszcze pieknej toaletki, ja nigdy takowej nie miałam!

    http://daydreamjuice.blogspot.com/2016/03/2016-03-19panic-cord.html

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jest ostatnia i przedostatnia, one są bardziej w moim stylu.
    http://little-mooon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne toaletki *-*
    Pozdrawiam oraz obserwuje
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne toaletki ;> Ja w przeciwieństwie do ciebie uwielbiam zimę, ale też czekam już na cieplejsze dni.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne toaletki! Mi najbardziej podoba się 2 :D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Fast Blinking Hello Kitty