piątek, 11 marca 2016

Moda

A dziś coś modowego :D podziele się z wami moimi ulubionymi ciuchami, kosmetykami. Myśle, że wam się spodoba :) 





Na sam początek mój piękny pierścionek, uwielbiam zielony kolor i pokochałam ten pierścionek <3 




Lubię świecidełka i też ten prezent walentynkowy mi się spodobał. Myślę, że każdej dziewczynie podobają się takie świecidełka. A wam jak się podoba? 







Cudowne włosy oby dwie wersje kocham <3 teraz są modne bardzo szare lub szaro czarne ombre jak z lewej strony. Mi osobiście się podobaja wszystkie ale wybrałabym dość odważniesze czerwone :) 







Moje kochane buty, uwielbiam je są mega wygodne, polecam :D




Spodnie idealne na lato moim zdaniem :D przewiewne istylowe, w mojej szafie już są ponad 2 lata około i jestem zadowolona :) Mają niski stan ale nosi się je dobrze :) 



Pochwale się jaką miałam fryzurę na studniówce oto i ona :D Bardzo ciężko było ją skomponować a to dlatego, że mam za dużo włosów...  :D ale fryzjerka dała rade i byłam bardzo zadowolona z fryzury. Wytrzymała całą imprezę :)


  Hmmm która wersja lepsza? sportowa czy elegancka? W tym sezonie bardzo są modne białe spodnie więc i takie sobie kupiłam :D 
Spodnie,żakiet, bluzka (po lewej stronie) : Bershka


Iggy Azalea - Beg For It

8 komentarzy :

  1. Śliczny pierścionek :)
    Zapraszam ronniehere.blogspot.com/
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie najbardziej podobają się czarno szare ombre *,* Ale niestety nie mogę sobie na nie pozwolić, ponieważ mam krótkie włosy :c
    paciulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie najbardziej podobają się czarno szare ombre *,* Ale niestety nie mogę sobie na nie pozwolić, ponieważ mam krótkie włosy :c
    paciulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarno szare ombre genialne, czerwień szybko się wymywa i pozostaje rudość :) Piękna fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokłanie, byłam u fryzjerki chciałam takie zrobić lecz odradzała! :) Chciałabym czarno szare ombre lecz waham się ;) obecnie fabuje na taki kolor jak na moim profilu widać https://www.facebook.com/wiktoria.paterman
      mój naturalny to blond jasny ;)

      Usuń
  5. Pierścionek ekstra!
    http://szeptypustyni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Fast Blinking Hello Kitty