niedziela, 13 marca 2016

Stylizacja

Przedstawię wam  modne stylizacje, które bardzo mi się spodobały ;) Niestety szkoła już jutro więc być może nie będę tak często dodawać postów. W szkole taki młyn, matura tuż tuż ale jeszcze trochę i koniec szkoły! ;) 




Na początek kurtki które strasznie mi wpadły w oko! chętnie jedną z nich bym sobię kupiła ;) W tym sezonie są strasznie modne. 









Kurtka bomberka:
 bershka 99,90zł
 


 




Kurtka bomberka:
 bershka 99,90













Kurtka z naszywkami 
bershka: 139zł













Torby z stradivariusa są przepiękne ! 



Usztywniana torebka średniego rozmiaru z suwakiem

79,90 PLN



Torebka z teksturowanej tkaniny (i taką też posiadam, jeste cudowna! polecam) 

79,90 PLN






Usztywniana torebka z połączenia materiałów z suwakiem
119,90 PLN






Kilka stylizacji z sklepu Berska ;) 




















Akcesoria Bershka :





Zestaw lakierów do paznokci 'PASTEL VIBES' 21 ml 24,90PLN





Woda toaletowa White Romance 50ml 39,90PLN








Przenośna ładowarka USB 79,90PLN
(coś wspaniałego, muszę ją zakupić sobie ! poluję na taką przenośną ładowarkę już długo :D )

11 komentarzy :

  1. Świetne rzeczy :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mega!
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super rzeczy, szczególnie podoba mi się pierwsza torba :)
    jamaicantrip97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy,a na kurtki już patrzę ;)
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy!
    http://internetsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rzeczy. Najbardziej podobają mi się kurtki i torebki :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne inspiracje, świetny blog!
    Karolina

    Być może mój blog Ci się spodoba ♡
    https://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie świetne rzeczy, stylizacje i ubrania też cudowne :)
    rozumiem jak to jest ze szkołą, ciągle coś, zawsze brak czasu
    jak zaczną się wakacje w końcu będzie wolne :) powodzenia
    z maturą!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobne bomberki są w Stradivariusie :) Super post! :)
    http://divoces.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne stylizacje. Gdybyś szukała butów do nich to polecam ten sklep online https://butymodne.pl/balerinki-dzieciece-dla-dzieci-c83674.html Znajdziesz tam ogromny wybór modnych butów w bardzo dobrych cenach. Ja właśnie szukam butów dla córek do szkoły.

    OdpowiedzUsuń

Fast Blinking Hello Kitty