niedziela, 20 marca 2016

Stylizacja

Dziś postanowiłam przygotować dla was coś mojego :) przymierzyłam kilka ciuchów z mojej gardoroby ale też jak byłam na mieście być moze coś wam w oko wpadnie :) mam taką nadzieje :) Kiedyś ubierałam się można nazwać to "rapersko" śmieszne ale tak ,lubiłam czapki full cap itd ale teraz już od dłuższego czasu zmieniłam styl na elegancki z czego jestem bardzo zadowolona! :) Kurteczki mi wpadły bardzo w oko lubie być elegancka wtedy czuje się nalepiej :) najlepiej się czuje w jasnych stylizacjach ale czarny też króluje w mojej szafie ;)




W Bershka przymierzałam taką oto kurteczkę za ok 199 zł . Wygodna,  ale to nie to czego szukam :D



























Ale ta kurteczka to moje marzenie <3 być może ją kupię jeszcze się waham :D stradivarius  ok 99zł :) 

























Pokaże wam moje stylizacje ;) 








Może żeby nie było tylko moich stylizacji to pokaże kilka, które w internecie wygrzebałam :) też mi się bardzo podobają :) mogłabym ciągle ciuchy kupować, przymierzać, uwielbiam się stroić i pisać o modzie czy wrzucać zdjęcia stylizacji ;) Prowadzę bloga od niedawna ale mam nadzieję, że z dnia na dzień zyska on coraz więcej obserwatorów,będzie coraz więcej wyświetleń i komentarzy :) WASZE KOMENTARZE CZY WASZE OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA, WYŚWIETLENIA KTÓRE WIDZE BARDZO MNIE MOTYWUJĄ BY DALEJ TWORZYĆ,PISAĆ I DZIAŁAĆ! DZIĘKUJE WAM ZA WSZYSTKO <3 Nawet nie pomysłalabym, że pisanie bloga może sprawiać tyle radości i aż tak wciągnąć człowieka ! :o :D
















Dziękuje wam za komentarze za obserwowanie mojego bloga ;) i zapraszam na moje wszystkie posty ;) 


3 komentarze :

  1. Śliczne stylizacje jak i oczywiście inspiracje!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne stylizacje :)http://www.sayaen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacje takie cudowne! Pierwsza kurtka fajna ;)

    ODWIEDŹ MÓJ BLOG- KLIK :)

    OdpowiedzUsuń

Fast Blinking Hello Kitty