wtorek, 15 marca 2016

Moda miętowa

Hej wszystkim :D W szkole młyn jak zawsze, czekam na weekend a raczej na koniec tej szkoły, już tylko do kwietnia i wolne :D nie cierpię mojej szkoły , ludzie są okropni tylko chcą dogryźć drugiemu i chcą ludzkiej krzywdy ...! a Wy lubicie swoją szkołę? 




Uwielbiam miętowy kolor <3 na wiosnę i lato w sam raz.
Oto kilka propozycji miętowych <3











Uwielbiam takie połączenie mięty i czarnego <3







Strój kąpielowy, który musi być w mojej szafie. Hit zeszłorocznego lata! <3






Włosy <3 Cudowne <3 mój gust <3 



















Oto kilka stylizacji,które dla was przygotowałam z pull and bear :) 












To moja ulubiona stylizacja <3 piękna <3 








7 komentarzy :

  1. piękny jest ten strój kąpielowy <3
    jeśli masz ochotę zaobserwuj mojego bloga , daj znać to się odwdzięczę <3
    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uwielbiam miętowy! <3 Stylizacje prześliczne :)

    ♥ Mój blog - klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Te włosy są boskie! *.*

    Zapraszam ♥
    http://tajemnicze--drzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, miętowy to jeden z moich ulubionych kolorów! :) Podoba mi się ten strój kąpielowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. super wybrałaś te stylizacje :)
    http://memyselfandclothespl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Fast Blinking Hello Kitty