sobota, 2 marca 2013

Cytaty ♥

 Jesteśmy wszystkim tym
co się w nas wydarzyło. 
Mamy w sobie setki dziur.



Nie wiem,
czy kiedykolwiek tak się czułeś.
Jakbyś chciał przespać tysiąc lat.
Albo po prostu przestać istnieć.
Albo nie mieć świadomości, 
że istniejesz.





Niebezpiecznie jest pokazywać ludziom ukochane miejsca, 
słuchać wspólnie ulubionych piosenek,
bo gdy ludzie odchodzą,
ów rzeczy tracą bezpowrotnie piękno, 
i za każdym razem, 
kiedy próbujemy do nich powrócić, 
wywołują masę cierpienia.













Za bardzo się obawiasz. 
Musisz o tym zapomnieć. 
Jeżeli tylko zapomnisz, 
na pewno wydobrzejesz.


Właśnie to lubię w zdjęciach. 
Są dowodem, 
że kiedyś, 
choćby przez chwilę, 
wszystko układało się po naszej myśli.


W złe rzeczy wierzy się bardziej.



tumblr_mi3w7jKI5N1r07khio1_500_large.jpg







Czasami trudno jest sobie uświadomić
 jak bardzo w dupie mają nas ludzie, na których cholernie nam zależy.



P.S.Oddychaj tlenem a nie wspomnieniami.
I nie obracaj się. Nie obracaj.


i chyba najbardziej brakuje mi Twojej osoby.






 To, że się do ciebie nie odzywam nie znaczy, że o tobie zapomniałam. Wręcz przeciwnie. Bardzo tęsknię i już nie wiem co mam zrobić, by przestać płakać, by zacząć normalnie funkcjonować. Nie wiem co zrobić by móc usłyszeć twoje imię i nie wybuchnąć płaczem. Naprawdę, ciężko jest bez ciebie. Ale tak to jest, przecież podobno nieodwzajemniona miłość jest najsilniejsza.






Choć wiem, że jesteś podłym skurwielem, choć wiem, że się tylko mną zabawiłeś, że nic dla ciebie nie znaczyłam, choć wiem, że jestem dla ciebie nikim, to i tak Cię kurwa kocham.






 
przed zakochaniem skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą, gdyż każde serce niewłaściwie stosowane zagraża twojemu życiu lub psychice.


eh640_u-(20).png








Dobrze mnie jednak zrozum: 
jakaś część mnie cierpi. 
Mam wrażenie, 
że jestem pomyłką. 
Kompletną pomyłką. 
Istotnie, 
niczemu nie umiem sprostać. 
Ani temu, 
co oferuje mi życie, 
ani temu, 
czego się ode mnie oczekuje.



https://www.youtube.com/watch?v=526Q4D4uoSQ


2025_78c5.jpeg

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Fast Blinking Hello Kitty