piątek, 29 marca 2013

Przecież wszystko się zmienia i zabiera nam nadzieję, mi nie zabierze czegoś co już dawno nie istnieje.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GgaItl9tAAs
 Zajebista nuta ! < 3 HuczuHucz-Awersja


c.jpg 
Możesz być dziś nikim dla całego świata
Pamiętaj, dla niewielu jesteś całym światem.                        


3.jpg




  












Gonię życie, choć mama mówiła wszystko pomału, ale w nim bywa jak z piciem, że czasem nie znam umiaru.

ee.jpg

Może jutro zniknę, lecz w tej sekundzie oddycham, o jutrze nie myślę, bo jeszcze przede mną dzisiaj.

Jest dobrze, a nagle z sekundy na sekundę wszystko się sypie niczym jakiś kurwa domek z kart.


Ja w twoich ramionach chcę odnaleźć przypadkiem wiarę w jutro, bo straciłem ją szybciej niż matkę. Więc nie mów, że mnie kochasz na zawsze i zaśnij. Jutro okłamiesz mnie po raz ostatni.


z.jpg
Ja przy użyciu majka przedstawię Ci syf ulic.
Weź odpal sobie skręta polecam się znieczulić
.

10.gif
Chcę Ci dać, co najlepszego mam, kłopoty do niczego nie przydadzą się nam.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Fast Blinking Hello Kitty