niedziela, 24 marca 2013

Sala samobójców

Umumumum dodam fotki z sali samobójców <3  mój ulubiony film <33
zaraz będę ćwiczyć iż strasznie zgrubłam ostatnio ;c źle się czuje w moim ciele,jest beznadziejnie. 




witaj w sali samobójców, Dominik.
Życie to nie gra, nie daj się wylogować.
żyję cicho krwawiąc
krwawię cicho żyjąc
świat zamknięty, rany otwarte
otwary świat, rany zamknięte
musisz cierpieć, musisz cierpieć jak jeszcze nigdy nie cierpiałaś. Musisz wyć z bólu.
jest źle






































































“ból już nie sprawia mi przyjemności,przesunęłam granicę, tak ?trzeba iść dalej.To jest decydujący moment, chcemy przejść przez śmierć bezboleśnie i godnie.Ja marzę ,żeby opróżnić całe opakowanie tabletek , napić się alkoholu trochę i zasnąć.”

"masz cierpieć, Ty masz cierpieć , jak jeszcze nigdy nie cierpiałaś , masz wyć z bólu"




do wszystkich,którzy czytają ten list.
nie chcieliśmy takiego zakończenia, chcieliśmy żyć, ten świat nie ma miłości , ten świat umiera , ten świat na nas nie zasłużył , dlatego musimy odejść. nasza historia już została opowiedziana , my odchodzimy, a wy zostaniecie. zabijacie się powoli, sami o tym nie wiedząc i to wy jesteście salą samobójców .


















1 komentarz :

Fast Blinking Hello Kitty