wtorek, 19 marca 2013

Z życia wzięte

papierosy niszczą mi płuca, ale to nic w przeciwieństwie do tego jak Ty niszczysz mi serce.


chcę z Tobą spać w jednym łóżku, by czuć ciepło i bezpieczeństwo. jeść śniadania, obiady, kolacje. Wspólnie oglądać telewizję. raz na jakiś czas wychodzić o pierwszej w nocy na spacer i przemierzać razem całe miasto bez przerwy rozmawiając. w każdy piątek chcę żeby przychodzili Twoi kumple ze skrzynką piwa i objadając się pizzą byście oglądali mecz, albo po prostu siedzieli w swoim towarzystwie. w niedzielę byśmy chodzili na obiad do rodziców, by nie poczuli się odrzuceni, by sprawić im radość. chcę po prostu z Tobą żyć.



Kiedy odszedł, wszystko straciło sens. Kawa straciła smak, pogoda straciła słońce, muzyka przestała lecieć w głośnikach, pilot od telewizora się zgubił, telefon stracił zasięg, nikotyna stała się ciężarem, a mój dom koszmarem bo każde miejsce w moim domu cholernie przypomina mi Ciebie. Ogólnie rzecz biorąc, moje życie straciło sens.



gdybyś choć przez jeden krótki dzień był mną, zrozumiałbyś każdą wylaną łzę, każde ukłucie bólu, spowodowane tym co Ty zwałeś 'błahymi powodami' dowiedziałbyś się jak bardzo cierpiałam gdy Ty okazywałeś mi choć odrobinę obojętności, którą ja brałam za przejaw nienawiści, bo jestem TYLKO kobietą, która kocha Cię jak żadna inna.



i jestem taka nieogarnięta i taka pierdolnięta i czasem zakręcona i odrzucona , zagubiona i zraniona , zostawiona i porzucona.



Sposób na przetrwanie milczenie.
Sposób na życie przetrwanie.
Sposób na milczenie śmierć.
Słowa rany nie gojące się.



umieram na zewnątrz i od środka i nikt nie potrafi mi pomóc, ja pierdole.


Ta szydercza pustka. Brak jakichkolwiek koncepcji na najbliższe sekundy, na jutro, na resztę życia.


vx810_tumblr_m0s0ixBFic1r237mro1_500.jpg



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Fast Blinking Hello Kitty