niedziela, 24 marca 2013

Samotność to taka straszna trwoga, Ogarnia mnie, przenika mnie

 Ona ciągle płakała nigdy nie miała ani grama miłości
Była chłodna może tez znasz to uczucie
Kiedy za dobre intencje i za pomoc dostajesz kopa w dupę ~



było jest i bedzie do dupy. 
życie w ciaglym smutku .  czujesz sie jak piate koło u wozu , nikomu nie jesteś potrzeby .
Miłość to wielki gówno , go nie ma i nigdy go nie bedzie . Jak widze te wszystki zakochane pary to jest mi tak w chuj samotnie ze nie moge sie kolu wyzalic ani przytulic . tak strasznie SAMOTNA .



Czuję pustkę, ogarnia mnie nicość, totalny bezsens.. nie ma nic. Co to za świat, co to za życie.. niczego nie możesz być pewien, nie wiesz co Cię czeka.. nie czeka Cię nic. To najgorsze uczucie na świecie, nie rozumie Cię nikt, i Ty też nikogo nie rozumiesz.. Jakby ten cały świat, ta rzeczywistość toczyła się gdzieś obok, w innej czasoprzestrzeni, a Ty stoisz obok, przyglądasz się temu jakby z dystansu, i nie możesz nic zrobić.. nic.. nic.. I ta trwoga, że już nigdy nie spotkasz kogoś takiego jak Ty, już nigdy nie porozmawiasz z nikim tak, jak dwa łyse konie, jak dwie bratnie dusze, tak jak.. jakbyś tego pragnął od zawsze.. człowieku. I nic nie przychodzi do głowy, co zrobić za minutę, godzinę, jutro, za rok.. czy chcesz dożyć starości? Takiej starości?! Naprawdę..? Nie wierzę.. Bo po co, dlaczego, dla kogo? Dla siebie? Więc po co? Pytam, po co… I nic, że wiesz, że jesteś dobry, że zasługujesz.. ale czy na pewno? A kto tak powiedział? Kto zadecyduje? Dlaczego ktoś ma decydować.. dlaczego..? I jak doznać tej wieczności? Jak sprawić, by czas się zatrzymał? By poczuć ciepły wiatr we włosach, promienie słońca na twarzy, zapach konwalii o poranku, czyjś dotyk na brzuchu.. I ten moment, gdy serce wali tak, że aż brakuje Ci tchu, trzęsie się głos, pocą się ręce.. Więc miłość to głupoty.. Taa.. głupoty.. głupoty.. Ale głupoty wypisuję.. sorry.. Ale tak mi jest kurrrwa zajebiście źle….


012.jpg




Wieczory spędzone w SAMOTNOSCI. Brak UCZUĆ. Brak MIŁOŚCI


Kocham te nutki ! < 33
http://www.youtube.com/watch?v=3uKOngVfdcY

http://www.youtube.com/watch?v=0MAbrbcfoE8&feature=share


Nienawidzę Cię za wszystko. Za to że dałeś mi tą cholerną nadzieje z której i tak nic nie wyszło. Za nieprzespane noce i litry połykanych łez. Nienawidzę Cię za wiele rzeczy a przede wszystkim za to że mimo tego jak doskonale Cię znam wciąż Cię kocham czując się z tym żałośnie


Czemu życie daje nam tyle smutku i bólu , każdy się nad tym zastanawia ale i tak do końca nie wie czemu tak jest i po co to wszystko . Po co jest wgl to życie które i tak nam go odbierze w każdym miejscu i o każdej porze . Po co ....



Spokój to kłamstwo.
Jest tylko pasja .
Dzięki pasji zdobywam siłę.
Dzięki sile zdobywam potęgę .
Dzięki potędze osiągam zwycięstwo.
Dzięki zwycięstwu zrywam łańcuchy



Brak nadzieji...Brak sil...Brak milosci...Brak przyszlosci...
Tak trudno być wesołym gdy łzy ciekną po policzkach

 
We mnie jest burza, we mnie jest deszcz…
We mnie jest kałuża, promienie słońca też…
We mnie kawał nieba, we mnie rośliny…
We mnie woda, gleba to pozwala mi być innym…

Rastamaniek- Mój reggau

“Macie mnie za narkomana, macie mnie za przestępcę. Przecież nie mam guna tylko jointa trzymam w ręce.”




-Dlaczego ty mnie męczysz . ?
-Ja cię nie męczę , chce tylko wiedzieć na czym stoje tak powiedziała kobieta która chciała wiedzieć co dalej , a tym zepsuła wszystko .




- dziecko czemu ty jesteś w szpitalu ?
- też jestem zawiedziona .. . miała być kostnica .




65632_smutne_trochee.jpg

- czemu dziś jesteś tak niemiła ?
- bo wyczerpał mi się pakiet dobrego wychowania , a do tego cię kocham idioto . więc spierdalaj i mnie więcej nie wkurwiaj .



 kotku !
- kotki to masz w schronisku !
- misiu !
- a misia znajdziesz w sklepie z zabawkami, dupku !
- dupka to szukaj w więzieniu, mała !
- mała to jest twoja pała, ja jestem niska !



I c**j mnie obchodzi jakie masz do mnie podejście
Chcesz wiedzieć? powoli zapominam, że jesteś



Daj mi pewność, bo nie wiem na czym stoje
Choć podświadomość szeptem mówi mi, że to już konie
c




jego serce biło lekko a jej biło jakby zaraz miało złamać żebro


Było miło. Jak sobie pomyślę, to rzeczywiście było miło. Przez kilka głupich, przezroczystych, podartych już teraz na kawałeczki jak nieważne dokumenty, momentów. Chwil-paragonów. Przez chwilę rzeczywiście było miło.



Życie nie polega na oddychaniu, lecz na chwilach, które wstrzymują oddech . na chwilach gdy jest się szczęśliwym i smutnym .. wszystko jest potrzebne by żyć tutaj w tym gównie.. chcę żyć tu z tobą..

Miłość jest jak papieros. Uzależnia, niszczy, daje chwilę szczęścia, radości, usilnie chcemy w to brnąć mimo tego, że wiemy jak to się skończy. Trudno nam z tego zrezygnować. Potrzebujemy tego jak uzależniony palacz.


Nie uda nam się mieć wszystkiego na raz,
Coś kończy się żeby coś mogło trwać,
Ta brakująca część ukryta tu gdzieś,
Do pełni szczęścia brak nam jej

pomyśl sobie jak wiele przypadku i zbiegów okoliczności musiało zaistnieć, aby doprowadzić do naszego spotkania. wystarczyła tylko jedna inna decyzja w moim, albo w twoim życiu, jedna droga w prawo zamiast w lewo i nie wiedzielibyśmy o swoim istnieniu. a jednak, przydarzyło nam się to i pozwala mi wierzyć, że wszystko jest możliwe, skoro los zaszedł z nami aż tak daleko.

Jeśli ktoś znika z Twojego życia i wiesz, że już go nigdy nie zobaczysz, możesz napisać wszystkie rzeczy, których nie mogłeś powiedzieć albo nie chciałeś. Weź kartkę, długopis i napisz list. To może być długie, a może zawierać jedno słowo. Napisz to do człowieka, który odszedł ale nie wysyłaj tego. Kiedy napiszesz, spal to. Zostaniesz uwolniony od wszystkich uczuć i emocji.

W życiu wszystkiego trzeba spróbować. Trzeba zapalić papierosa, upić się do nieprzytomności, tańczyć całą noc, zgubić telefon, nieszczęśliwie się zakochać, jechać w bagażniku, pływać w nocy, zgubić się w obcym mieście. Ale jeśli robisz coś złego, to przynajmniej baw się przy tym dobrze

myśli o Tobie towarzyszą mi w każdej sytuacji. I nie masz pojęcia, jak bardzo jest mi z tym dobrze. A przy okazji wymyślam różne rzeczy. Z którymi też przeważnie jest mi dobrze. (...) czasami wydaje mi się, że słowa są za małe. Dlatego dziękuję Ci. Dziękuję Ci z całą powagą i nieuchronnym lekkim wzruszeniem za to, że jesteś.
I że ja mogę być

Każdego dnia rodzą się nowe kłamstwa. Najgorsze to te, które powtarzamy sobie przed snem, szepczemy je w ciemności powtarzając, że jesteśmy szczęśliwi, że on jest szczęśliwy, że możemy się zmienić, albo, że on zmieni zdanie. Wmawiamy sobie, że możemy żyć z własnymi grzechami, że możemy żyć bez niego. Każdej nocy przed snem okłamujemy się w rozpaczliwej nadziei, że rano to wszystko okaże się prawdą.


Każdego ranka, po przebudzeniu, otrzymujemy kredyt w wysokości osiemdziesięciu sześciu tysięcy czterystu sekund życia na dany dzień. Kiedy wieczorem kładziemy się spać, niewykorzystana reszta sekund nie przejdzie na następny dzień; to, czego nie przeżyliśmy w ciągu dnia, jest na zawsze stracone, pochłonięte przez wczoraj. Każdego następnego ranka rozpoczyna się ta sama magia, znowu otrzymujemy taką liczbę sekund życia i wszyscy zaczynamy grać w tę nieodwracalną grę: bank może zamknąć nam konto w najbardziej nieoczekiwanym momencie, bez żadnego ostrzeżenia – w każdej chwili może zatrzymać nasze życie.

  Mógłbym przez cały dzień opowiadać o Tobie,
    Nie wymawiając ani razu Twego imienia,
    Nic nie da się porównać z Tobą, nic nie jest  tak piękne jak Ty.
   Każdy Twój ruch, każda godzina z Tobą..
   Ne znam niczego tak pięknego jaj Ty
   Nie znam niczego

Mam skłonność do życia we śnie, do zmyślania sobie ludzi i sytuacji. Do urabiania życia na kształt teatru. Do nierzeczywistości.
3802_4761.jpeg

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Fast Blinking Hello Kitty