środa, 27 marca 2013

Im większe szczęście, tym mniej należy mu ufać.

Witam wszystkich, nareście przerwa świąteczna , nie mam już sił do wszystkkiego szczególnie do szkoły. Nie mam ochoty już tam chodzić i wszystko mnie dobija. I też zrozumiałam pewną rzecz , że jak szukasz miłości, przyjacioł czego kolwiek na siłe nigdy nie znadziesz.. Przyjaciół mam wspaniałych w szkole i po za nią ,miłość... ehh nie potrafie juz norlamnie fukcjonowac bez pewnego człowieka ... brakuje mi go cholernie i co mam zrobić? chyba tylko czekać aż wkońcu będzie lepiej...chociaz wiem że to już nie następi.
Będę więcej teraz pisała na tym blogu co u mnie się dzieję ale też bede dodawac zdjęcia i opisy jak do tej pory :) 

A teraz czas na opisy i zdjęcia  ... 


zaglądam pod łóżko i za szafę. sprawdzam wszystkie szuflady i półki. tam też nie ma. odsuwam meble, na nic. nie ukryło się też między ubraniami w korytarzu i w żadnej z filiżanek. podnoszę dywan, ale tam również pusto. lodówka, zamrażarka, schowek. i tam nic nie ma. zaglądam nawet przez okno i pod poduszkę. nic. gdzie ja znów je posiałam ? moje szczęście tak bardzo lubi się gubić. ah, nie... zapomniałam. przecież zabrałeś je ze sobą..


Oddala nas czas. Dziś jest inne myślenie. Ale wierzę, że mimo wszystko odnajdziemy właściwie drogę do siebie.


Boże pomóż mi być takim człowiekiem, za jakiego uważa mnie mój pies.

“Może tez znasz to uczucie. Kiedy za dobre intencje i za pomoc dostajesz kopa w dupę.”


I mówię 'żegnaj', mimo, że to najtrudniejsze ze wszystkich słów.



Byłam zbytnio nieodpowiedzialna,szalona,zbyt głupia i nieco naiwna angażując się w tą znajomość,ale pragnęłam znalezienia się w jego ramionach,chwilowego przygarnięcia drżącego ciała szukającego najbezpieczniejszego schronienia na świecie i przekonana,że to właśnie w jego silnych ramionach rzeźbionym bezpieczeństwem i multum ciepła je znajdę bezwzględnie.lgnęłam do niego będąc przekonana,że to właśnie w tym przypadku warto łamać zasady,uwierz,ufałam jego oczom,tak cudownie wyglądały w blasku księżyca kiedy spędzaliśmy swój pierwszy,wspólny wieczór.Wierzyłam we wszystkie opinie obcych nam ludzi widzących splecione dłonie dumnych twarzy idąc przez miasto,to my,moja dłoń w jego i splecione wzajemnie palce'Są dla siebie stworzeni',a dzisiejszych nocy płaczę zwijając się z bólu widząc te wszystkie kłamliwe twarze.Myślisz,że nie chciałam odejść? Zostawić tego, odpuścić?Chciałam,cholernie.Nigdy nie pomyślałabym,że wszystko co widziałam to wyłącznie pozory zostawiane przez moje poprzedniczki










Dlaczego wszystko obraca się przeciwko mnie? Bo sama jestem przeciwko sobie. Niszczę się systematycznie, nie daję sobie żadnej szansy. Dokonuję okrutnego mordu na sobie./ Pamiętnik Narkomanki



Mam ochotę wyciągnąć wskazówki z tego cholernego zegara i włożyć Ci je w dupę ku czci pamięci mojego czasu, który zabrałeś mi bezpowrotnie, marnując go na złudne nadzieje.
.
168.jpg


Kolejna bezsenna noc, kolejna chora kłótnia, potem zbędny dzień. To już kolejny raz - krew z nosa. Mam dość, wysiadam. Wstanie nowy dzień, a ja nawet się nie położę.. Ranię ludzi wokół, pretensję mogę mieć tylko i wyłącznie do siebie. Nie panuję nas sobą i emocjami. Życie zapieprza - ja nie mam na to wpływu. Kiedy zobaczyłam łzy w oczach bardzo bliskiej mi osoby po rozmowie ze mną . zrozumiałam jak ranię każdym gestem i słowem. Strasznie mi głupio choć to zbyt mało powiedziane. Poczucie winy przez głupie noce.. Czasem mam wrażenie, że to chory sen, a to pieprzona rzeczywistość. Przepraszam za siebie. Chciałabym nad tym panować. hmm . Mam wrażenie, że coraz więcej osób chce mnie dobić, niby dobrzy znajomi, a tak naprawdę mający fałszywy uśmiech na ryju i satysfakcję z tego, że jest źle. Oddałabym wszystko za taki dzień jak kiedyś. bez większych przymuleń z radością i uśmiechem na twarzy mimo wszystko.Pozostał mi sztuczny uśmiech, pokerowa twarz i stałe słowo na początek dnia. Ambitne to życie nie ma co. Wiem, że to przesada, ale czasem chciałabym wygarnąć wszystkim i zniknąć na dzień, dwa . zawsze ?. Lecz nie mogę zostawić tych co kocham. Nie można przecież uciekać od problemów, ale bezsilność dobija. Wczorajszy dzień - kolejna kłótnia, znowu ten ucisk i ból.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Fast Blinking Hello Kitty